tunjuk kondom...



katanya nak kempen kepada golongan muda supaya mengamalkan seks secara sihat dan elakkan mengandong..nak elak kena HIV...


aku dok pikir2 tang ayat supaya mengamalkan seks secara sihat tu..apekebenda nye tu ek???se tau aku le..lepas kawen tu memang secara sehat bebeno dah tu..melaenkan tutt2 sebelom kawen je..


dah tu kalopon ade pihak yang bersetuju dengan fesyen ni..aku rase tak berape molek bebeno le diadakan kat tengah2 mall..nanti kang bebudak tanye..mau semput jiwa raga mak apak nak menjawabnye..kang ade jugak budak2 pi ambik buat tiup2 cam belon..


semakin hari semakin aku tak paham..



bukan sekadar omongan kosong

19 comments:

NURUL AINI NORAZMAN said...

wakakakaka~
dulu mmg aku pk kondom tu belon pon,.haha,

FTR said...

dulu kawan aku pernah tunjuk satu gambar.. aku ingat gula2... hish.. warna warni plak tu.. apa kess..

alahai... sedih aku bila tengok tempat tu kat ner..

Bella Bell said...

hahahahaa... seks secara sihat la sangat...




^^

farah wahedda said...

laaaaaa ade jgak bende camni?? adoiiyaii

James Alexander said...

mengarut jek idea cenggini...


mmg MENGARUT !!!!

sergeant keroro said...

kondom tu apa ostad?

liyana said...

hmm..macey2la ustaz..

makin pening mak bapak nk menjawabnya nnti..

Iffah Afeefah said...

tula ji

byk sgt cre nk menggalakkan org berzina secare tak lgsung

skandaLdariLangit said...

i heard tht they got flavour on it. aite.



ji, ko ni mkn lucah la..

liyana said...

mintak tolong ustaz explain
apa yg ustaz comment kt entry td..=.=
btw prnh bace pasal tu..
n x brape faham..

Alexandriana Alia said...

betoi gak no, kalau kawen mmg selamat la.. melainkan kalau dah kawen pun menggatai kat luar

Syazwan said...

mengarut kempem macam tu!!..
itu mengalakkan lagi zina..
tak patot.

bersama kak Es said...

otak macam diletaknya kat lutut ..

NOOR FATIN said...

wow!!

FasiHaH SupiaN said...

bukan menghalang, tapi menggalak...

Rozuan Ismail said...

macam tak sesuai la dia buat event ni.wt la tertutup.motif tgh2 mall

diana said...

malaysia=negara islam?????
betul ke??

Pak Syahot (sYaHir) said...

nmpknye mkin byk lg budaye barat dibwk msok dlm msia ni...

Mawar Berduri said...

sepaham aku..

guna kondom untuk mereka2 yang belunm kawen dan mengelakkan pembuangan bayi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved