cikgu tengok gambor lucah..

"engko dok baca buku ape tu ijat..aku dok ngajor kat depan ni boleh pulak engko bercengkarama dengan bebuku laen kat belakang tu ek..meh sini buku tu aku nak tengok"
"takder cikgu..saya sedang dok menganalisa iklan2 dalam bebuku zaman sekang ni cikgu..huk aloh..kalo tengok iklan ni cikgu..rasa cam bebal je kapla hotak secara tetibe..macam2 iklan dok ade..kalo iklan veet pencukur bebulu kaki..sampai ke pangkal paha die dok tayang  gambor..sakit ati saya nengoknye cikgu"
"meh cikgu nak try usha..nak tengok hati seorang bujang teruna cam cikgu leh sakit jugak tak"..

"hati hati cikgu..mengikut kajian..lelaki yang melihat gambor merangsang zahir batin boleh menyebabkan fikiran jadi sebal bebal dan bingai...hati hati cikgu..kami masih lagi sayangkan cikgu..ni hah cikgu tengok jangan tak tengok.."
yang ni kira ok la lagi..yang pikir kuning je dok terbayang benda laen

dah tu kalo yang ni..memang rosak la weyh..takder pihak bertanggungjawab ke.kesian tol kat teruna pure cam aku ngan si ijat weyh...



bukan sekadar omongan kosong

13 comments:

ika said...

haish . x yah tgk lame-lame ah .

Syazwan said...

macam bontot aku tengok..hahaha

erysweetie said...

uik...gmbar ape ni? haha

Syazwan said...

hehehe..folower yang rendah diutamakan ;)

FasiHaH SupiaN said...

haizz

~nsar~ said...

tak gaduh tengok benda 18sx.. semua ada sekarang.. available..

NURUL AINI NORAZMAN said...

wakaka~egt kn gmbt ontot,.rupenye tumit kaki,.

diana said...

lalu sini sambil tutup mata..:(

ibnubaba_04 said...

haha..like ji like..wt masuk lagi ji gmbr gni..hahaha

Alin Hassan said...

tercemar mata dgn otak..T-T

James Alexander said...

hehehe... ijat dah warning, kamu nak nengok jugak...

saje ye... hahaha...

Iffah Afeefah said...

mmg seksa memasing

erk kaki tuuuu errr

Princess Nur said...

dh jadi blog apa ni jiji? hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved