waras ke tak..


bagi aku yang tak berapa nak meced ni la..
kekadang aku meced gak..tengok pada situasi le ek..
bagi aku la..sebenarnya.setiap entry yang dok ade kat alam blog ni..sumernye ade maklumat..ade penyampaian yang ingin disampaikan.tak kire la secara terang lagi nyata..ataupon secara tersirat...

cume cume cume..
berdasarkan hipotesis eperdemis dan inferens yang dibuat..
sumernye bergantong atas kewarasan akal untuk memanipulasikan sesuwatu entry supaya ianya menjadi lebih kreatif..inovatif dan aktif..

tak caye korang gi tanya akak es...

p/s
sempat lagi hapdet sebelom mendaki..
berdaki lak rasa ketiak ini hari..



bukan sekadar omongan kosong

20 comments:

cik bunbun said...

bukan setakat hapdet, komen pon sempat =,=

Afikah Aziz said...

hamboi2 kan men lg hapdet erk,ingt nak hapdet lps 2 hari lg hak3x...

qasehraihan said...

wah..wah..wah..hehe

Sunah Mohammad said...

erkkkk~ sempat lagi???

Ainul Hayat said...

ye ye ye...aku dpt sgale mklumat yg ngkau sampaikan tu biopun secara x langsung penyampaiannye..hehehe..
selamat mendaki..

Tan Tin Ton said...

amboi,sempat nye.

Miss Ran said...

waras..entry aku ade info tak eh..jap aku cek

p panjang gnung sne

ye aku tggu ko

James Alexander said...

nak assault terang2 pun buleh....

nak jadik sniper pon boleh...


janji pelurunya sampai...

if u know what i mean...

Aisyah Aina said...

menyempat lagi hapdet....balik cepat sikit...jangan tak balik pulak :P

kiera'sakura said...

sempat lagi tue..

ika said...

yelah banyak benda yg jadi dekat keliling kita kan . update jelah .
no hal meh .

Haffiz MohdNoor said...

betul2 Apis setuju.. takyah tanya pun haha

k a k L a m p said...

mendaki okay agih.. berdaki yang x sanggup hahahah ... aku ikot mood.. utk meced hahha

Fyqa said...

xpe. mnyempat ;)

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

akak setuju

Bella Bell said...

p je la mendaki tu.. hehehe!!~

Raden said...

ketiak kamu kn memg hari2 berdaki...

ghost writer said...

dan itulah yang terpenting dalam apa jua penyampaian...mesti ada sesuatu yang boleh difikir.

Faaein Talip Roy said...

aku menyampaikan ikut suka.. walaupun sebenarnya ada yang tersirat.. tapi tak semua yang paham..

cimOt said...

bwk ole-ole dr ats nanti..hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved