kentut bisu


aku tak pernah dengar pompuan kentut berbunyi bunyian.
camne tu ek???ade kaedah tertentu ke camne tu..



bukan sekadar omongan kosong

30 comments:

Sunah Sakura said...

errr...next... (pass soklan kat orang lain..hahahaha)

BeloG MTT said...

Hahahahaha Soklan tergantung,sila kemukakan cadangan yang lain.. =.='

Ainul Hayat said...

adekah dia mengepit vontot ketika ingin menghasilkan munyik? huhuhuhu

FasiHaH SupiaN said...

hahahaha hari ni wordless, jadi aku terus speechless tak terjawab

H.J said...

org pompuan malu nak kentut bunyi kuat..kalo dalam bilik sorang2 konferm preeetttttttttttt..haha

RaraTan said...

bhahahha ~ ape kate interbiu sume pempuan yg ade kat mesia ni? konpem beribu riban teknik yg dorang kasi. kih3

Niena Pengembara Ilahi said...

stress btul la soklan cenggini

Leysa JL said...

kawal dengan mengunakan otak, like ketawa without bunyi..hehehe

s.y.a.r.q said...

hahahahaha....kalau depan lelaki automatically kentut tak bunyi. Boleh??? :P

nurul nadia nasir said...

nak kentuttt! *ttbe haha

Iffah Afeefah said...

hahaha

soalan apakah iniiii???

aku pon nak pass

erk mane ko tau..die kaver la kentut tu

Anisa Hang Tuah said...

kentut is penting and bagus,

dont takut to kuarkan bunyi kentuts.

Cik Bell said...

kena jaga kentOt ni leklOk.
buang merata-rata adalah digalakkan,.hua3x..
tahan kentOt nie mmg seksa..baik lepas je.Tapi kalau nak lepas kuat2 kena tgOk kanan kiri dulu la.hehe

ubi said...

haaa..wordless..ade ayat jugak tuh!

Kalamhati said...

aiseh!tetiba fenin pala..jap2 nk carik panadol..nnt dtg balik..muhahaha

cik pulau said...

tak pernah terpikir jawapannya..
sekian..hahaha

Diana @ bilakukatacinta said...

percayalah..ko dah kawen nt ko dengarlah bermacam bunyian

ghost writer said...

kena belajar dengan pompuan nih...

James Alexander said...

cover depan lelaki jek... depan member or family belum tentu lg...

aimie amalina said...

peh..hahahha..kentot x bunyi ni bahaya kot..paling dasay abad ini!hehe

diana said...

biasanya orang perempuan ni dari kecik dah ajar diri sendiri jangan kentut depan orang..
tak sopan..
akak ni kawen 6 tahun lebih dah agak malu nk buat angin bunyi2an depan suami.
sebab masa kecik depan adik beradik pun tak buat gitu..
dah diajar,terbiasa la...

**::CIKNUURUL::** said...

hahahhaha,.mementang lerr blog ko ni rmai aweks,.trus je buat soklan cepu cemas kt pmpuan ek,.haha,.


aku xnk jwb bley x?,.haha,.ko ni msti kntot kuat giler kn,smpai bergegor umah,.hehe,.jiji jiji,.hurm,.

Rozuan Ismail said...

haha jiji.aku kentut pon mana bunyi.huhu

lilypelangi said...

grr =,="

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

biasanya org perempuan akan keluar dr bilik tu klu nak buang angin la jiji..ishh malu ooo

tomato said...

errkk aku sopan . haha

workshop girl said...

dah namanya pompuan ni pemalu mestilah kentut pon ala2 pemalu juak...hahahahahaha...aku slalu kentut angin jak yang kuar..bunyi tak kuar...(pengakuan pasukan berani mati)hahahahahhaah

Puteri Iqa Izyan said...

kwn aku pompuan ade bunyi je kentut. haha

kiera'sakura said...

tahan kentut, kentut dalam blik air...

perot kembung ngn kentut jela cm tue.. hhahaha :p

sergeant keroro said...

miss ran terer :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved