kepada tuan si cici...




setakat cici tu ape le sangat..ni aku pilih lawan cici terbaek dari ladang kat thailand..kalo setakat nak bace novel memang tak layan..deorang ni layan kitab-kitab je..telinga deorang mane berbulu..dah le lagi jelita dari cici..takder ghupe ghimau hutan..kepada tuan empunye cici...ambik perhatian yang siyes..



bukan sekadar omongan kosong

26 comments:

eqbalzack said...

salam, morning tuan...

Cik Eliza said...

alahai....

comel nyeaaaa!

nak jugak,
:X

cik pulau said...

hahahaha..tu dia..
nak lawan cici tu..keh3...^^,

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

wahh nak lawan cici ye?

dah besar pun rabbit jiji ni.comel

Jiji-Fify said...

tembam2 rabbit kau eh.. like2!! :P

Jemput-jemput: Saat Aku Kau Pilih

Hansyirah Takezur said...

comey nyee.. bagi aku sekor.. hadiah besday.. huuu

Mat Gebu said...

Ala..ala..cutenya...

Rozuan Ismail said...

pergh,comel gila

Edy Zaidi said...

alahai..comelnyaaaa

Isteri Encek Bard said...

cutenyer....

kiera'sakura said...

bila akob ngn mirah nie nk beranak? :D

siti kektus said...

Hehe,
nk jugak kalahkn cici,

Anum said...

tomei2

d_LA said...

ehem..ehem..kombang idong tuan empunya cici tu..

Sunah Sakura said...

huk aloh..ni nama apa ni? cici tak main la gaduh2 ni..dia kawan je semua orang..

FasiHaH SupiaN said...

kat umah ada kucing ngan arnab, memula mendekati, lama2 menggaduhi..hehehe

Ieda Al-Habsyi said...

hahahaha comel, bagi kat akak weh :)

sergeant keroro said...

arnab nak lawan kucing, hehe XD

aimie amalina said...

ehhehe..ni ke jiji nye..hee..comei2..jiji ke cici ke..due2 comei! baru nak follow..nice to meet =.<

liyana said...

nak so ...

Подтверждаю said...

as salam..
pakcik nak goreng itu arnab. bak mai.
haha~ buat lauk arnab salai sambal petola sedap apa~

=p

mas saari said...

comel2...sama comel je ngan cici!

James Alexander said...

gile rajin ah moi jiji bela arnah... hahaha...

ghost writer said...

bukannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn....jiji tuh bukan arnab!haha!

bibi bibo said...

alololo , comel gilo cici uih

Iffah Afeefah said...

sebok ngan arnab

y tu dengn cici

aku nak bela ape eh?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved