KFCM..khairul fahmi..pe citer kita minat benda yang sama..

aku dengar citer die dah putus tunang..hurm berpeluang lagi la aku ni gamaknye yekk..apa yang penting..kami kini mempunyai minat yang sama..berkongsi satu rasa yang sama sempena menyambut bulan ramadhan yang bakal tiba beberapa jam je lagi...

abaikan gambor besor tu..perati yang kat tanda luv tu ye..
tengok2..betol tak aku cakap..tak tipu dah kan..tak elok tipu menipu ni..

p/s
maen bola sebelom tibanya ramadhan..



bukan sekadar omongan kosong

9 comments:

James Alexander said...

aduh ! kecik sesgt... zoom la skit...


tapi setelah ditenung, mmg sama la minatnya... hahaha...

Rtp Farra Arisha said...

title entri suspen kot. itu membuatkan arisha nak baca ;)
hahaha. huh, mmg ada persamaan!
ok, selamat berpuasa juga :))

sergeant keroro said...

hehe, minat yang sama XD

Iffah Afeefah said...

erk apakah?

errr ade peluang sgt la

~eZmALiZa~ said...

taknak byk pulak tab ko bukak jiji...untunglah pakai unifi kannnn =D

delarocha said...

selamat meraikan kehadiran Ramadhan :-)

Anisa Hang Tuah said...

salam ramadhan ya uztaz

Raden said...

die putus tunang?? siyes??

FasiHaH SupiaN said...

hahahaha not bad =p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved