sedih dalam realiti





sedih tak weyh kalo mak apak mati tapi kita kelu takleyh nak membacakan yasin untuk mereka sebab tak gheti...apatah lagi nak imamkan solat jenazah untuk mereka

sedih tak weyh kalo le mase  ade majlis solat sunat hajat kat umah kita..kita hanya ikut imam secara membuta tuli je..
  
sedih tak weyh..tengok adik2 kita yang kecit2 elok2 je lancor ngaji quran.tapi kita yang dah tua ni tergagap gagap..

sedih tak weyh..pakwe yang kita dok sayang2 selama ni..kita harapkan leh jadi pak imam untuk kita..tetibe lepas kawen ghupenye tak ghety nak baca quran pon..

sedih tak weyh..tetibe dok taip2 entry..idea habis cenggitu je..ceyt..dah kering idea bebeno dah aku ni..kalo korang leh tambah tolong tokok tambah entry aku ni leh tak..



bukan sekadar omongan kosong

19 comments:

rara pinkmafia said...

sume tu menyedihkan jiji =(

Iffah Afeefah said...

sedih n sentap

errr muhsbh beribu kli pon mls je aku nih

Afikah Aziz said...

tgk elok je jiji wat entry,bile mase lak leh jd xde idea muehehe..ape pun mmg sedih klu xreti ngaji..lg sedih klu reti ngaji tp x amalkn haihhh

bersama kak Es said...

Ji TERBAEKKK !!!!

terus nak masuk kursus pengurusan jenazah

~nsar~ said...

sebab tu jgan tinggal.. kalau kita pandai pun tapi bila kita tinggal lama tetap teruk.. gagap sana gagap sini..

Niena Pengembara Ilahi said...

bak sini password nk tambah... hihi

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

mmg sedih jiji..sbb tu rasa tak guna klu anak ramai pun sorang tak tau ngaji kan?kita mati mereka meraung2 nanges..tp ada ke mereka ngaji?


walau sikit tp padat entri awak jiji...itu dah cukup jd pengisian tuk hari ni

tomato said...

sedih aku baca antri ko T_T

A.s.t.i.n.a said...

tapi kenapeeee...?
kenape harus bersedihhhhh...
cegiblajo ngaji saner..

belog|amiyo said...

perghh! ado header comey doh. skandal no brapo tlg buat terr. ekekeke

H.J said...

haha..aku sedih ji bila tak tengok mu..

Cik Eliza said...

sedih bila encik jiji x hapdet belog ,

XD

Elyana Ahmad ツ said...

aku baca pun dalam keadaan sedih ji.haha

Niena Pengembara Ilahi said...

nk lempang? leh jer... nnti i wakilkan kt ubi badok

Anonymous said...

sedih tak weyh...bile org mitak tolong die bia je kawan tu tertunggang tongeng...

FasiHaH SupiaN said...

sedih tak weyh bila belum cukup bulan kuota bband dah habis?haha nape rase cam maxis tak bape laju lak bulan nie...

liyana said...

siyes sedey..nk gi cari tisu jap
nk sapu air mata..nnti ak dtg blik blog ko..

Sunah Sakura said...

sedih weh...

Qaseh dalia adelia said...

sedih weh .. tapi alhamdulillah boleh lagi buat tu semua .. so kita yg dah tua2 ni .. rajin2 mengaji takut nanti lidah jadi keras , lau kita pandai tapi kita tak buat kdg2 sume tu akan ilang =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved