amacam kaum muda..ada berani...


aku senirik pon tak pernah nak pegang lagi aipad dua ni..huk aloh..memang kemajuan tak mengira usia..sobs2..



bukan sekadar omongan kosong

26 comments:

hira said...

masyuk betul! hahaha :D

MerLe said...

kamu tak penah.. aku lg la ji..huhu

Muslimah Optimis said...

aku ipda pon xtau tu apa dia

cikgu isza said...

jangan tolak kemajuan nama..
Diskaunlah konon!

i'm ezza haniza said...

maju nye tok guru!

PENCONTENG said...

membangun bersama isle! hehehe

ir prof dr alia rosli said...

dah pernah pgg, siap men lagi tapi bukan aku punyelah


menumpang je :P

Sunah Sakura said...

malu aku ngan tok guru..

- abdul hadi abdul muti - said...

maju!! kalah aku.sobs..

Puteri Iqa Izyan said...

huaaa.. aku penah pgg galaxy tab je. ^_^

::Cik Pija:: said...

fuhh! mcm ni baru best! :) maju2.

amacam, pasni ramai2 serbu carik ipad. cntohi tok guru :P

cukelat_berangin91 said...

tok guru is the best!huhu...
smart pic

izfanora said...

bb pun xder lg, inikan pulak ipad.. muntah drh.. huhu..

erysweetie said...

pergh...skang mampu samsung wave jek..

respect sama TGNA!

Syazwan Che Deraman said...

woooo.
kelas tok guru kito!

raihana latif said...

hebat tok guru nie...!!!

Amirah Adnan said...

nak guna bb pon aku terkial.. haha

James Alexander said...

stylo...

FaKArePa!n said...

hebakk tok guru...hehe

Umie Artoqiemie said...

kaya betoi ar depa...btw, iffah camana skrg?

Rash said...

zaman dah maju,, dunia dah berubah.. ekekek

Gen2Merah said...

kagum dengan tok guru,.. saya sendiri pun belum reti nak guna benda tu.. ehehe

Saiazuan said...

update update :D

Ummu~Ishak said...

pegang pernah, guna je tak pernah (T_T)

cik pulau said...

tok guru maju.. sapo hok kato x maju lagi tu.. xtau lah aku..hahaha

Kalamhati said...

takbirrr!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved