apekena dengan ustaz rock

apenye ostad rock..ade sesetengah orang orang yang melabelkan gua bersama member seangkatan gua ostad rock takpon ostad selamber..mungkin sebab dressing gua yang takder langsong ala ala ostad amirul..ataupon..sebab cara gua yang tak macam ostad2 yang cukup berkaliber diluar sana..


geng geng ostad macam gua ni adakalanya dilabel hipokrit jugak gamaknya oleh sesetengah pihak..ye la..dah taraf ostad..tetibe dressing cam tak macam ostad..bagi gua..lain orang lain caranya..memang ye la..geng2 gua dressing macam biase je la..jeans..t shirt..takkan memanjang nak pakai jubah..lagipon ade sorang mamat tahap kritikal jugak cara hidup die kata kat gua..die kata..die takut woo nak masuk dekat dengan geng2 ustad skema..memang tak masok rapat..kalo ngan geng2 gua..elok2 je kamcing..dressing sebenarnya penting ye..memang melambangkan identiti seseorang itu..kalopon penting.jangan mudah sangat melatah nak mengeji..


pendapat gua la....pendapat gua je..bak kata orang..masuk kandang kambing mengembek..maknanya..bagi gua..bila dok dalam masyarakat ini hari..kita ikut cara mereka..yang ok ok je la.yang salah tetap salah kan..


tapi mengembek pon..biot la bunyi mengembek kita tu..lagi merdu dari bunyi mengembek mereka..maknanya..kalo nak ikut cara mereka pon..biar mereka perasan ada kelainan yang dibawak oleh kita..nak lepak lepak.tak salah..nak jamming tak salah.masuk waktu solat..ajak ramai2 solat..kita bentuk mereka secara halus..yang penting..fahami mereka..buat mereka tertarik..tarik mereka..


p/s
ok ke macam ni..



bukan sekadar omongan kosong

13 comments:

iz said...

arghhh..gua tertarik giler ngan entry lu..

nuruashia ♥ said...

perghhhh ostad rock tu..banggnyee ade mmber ostad hak9!~

SoLy SoLicious said...

tak kenal maka xcinta ye ostad.. lain diluar, lain di dalam...
sbb tu xleh nk label snng2 aje mlalui pmakaian ka..

chiLleD...!! said...

betoll..tapi pempuan xleh lah wat cmtu...

diana said...

ok je...
kalau beserban dan jangut panjang sampai memutih tu nanti yang muda2 ni takut pulak nak dekat..
ye dak??

sifu im said...

sebok nk care dressing org..gua pakai spender saje baru terbeliak semua haha

alien said...

hai ostat rok!

Qaseh dalia adelia said...

ok2 ..
tertarik ngan tuan punya eh ngan entry hahahaks

James Alexander said...

seems just fine for me. nak rock pon rock la. baru ganas skit ostad cenggitu.

Muslimah Optimis said...

haha..siyess aku setuju.. dulu2 masa aku sekolah aku asik je dapat ustaz rock dengan ustazah rock.. selalu ka ustazah pakai tudung labuh2, tak pon tudung bulat tu, ustzah aku pakai tudung bidang 45 je.. haha.. aku pon ada kawan dengan ustazah rock.. slambe giloss

aimi adilah said...

asalamualai kum ustad rock...... :)

selamat hari raye ustad... :)

Cik Bell said...

tak semestinya..ostad kena berjubah sentiasa..
berpakaian biasa pun boleh.janji ok..yg penting ilmu didada :)

UNA budak BAEQ said...

dulu masa aku jadi cikgu ajar kafa bebudak dajah 6 . dorang panggil aku ustazah rock . tak kisah lah janji dorang dengar cakap dan boleh beramas mesra dengan kita .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved