dah nak raya keeewwww

oleh kerana ada muka aku yang pan asia ni kekadang disalah tafsirkan oleh para awek awek yang ada mengatakan muka aku ada ala ala muka cina tua..maka aku nak kasi ucapan wish ari raya mengikut loghat kaum cina bidayuh..erk ada ke..

oleh kilana..esok hali terakher ramadhan..gua rasa ada sedikit kesyahduan dalam jiwa raga  gua..namun begitu..pada kaum muslimin diluar sana..jangan cuba cuba mengambil kesempatan dengan meneguk cendol tengah hari buta keesokan harinya..konon terlupa esok masih lagi puasa..

gua bernama mohamad azizi bin azahazuhari bin omar..no kad pengenalan 880427-06-5555..no pasport A 1287654..no sijil kematian..tak daftar lagi. bakal menyusul jugak satu hari nanti..ingin mengucapkan silamat ali laya aidilpitri...maaf gua pinta..dari ujung bulu kepala sampai ujung kukukaki yang paling panjang..gua mintak ampon atas segala keterlanjuran geli geli gua..yang menginggung sensitiviti mana mana pihak berkaitan..

saja gua wish awal awal..dah nampak bilangan blogger aktif pon dah makin berkuarangan..


p/s
iffah.gua rasa lu kena ganti pose lu lebih dari yang biasa kan..ekeke..nak kasi upah ganti pose tak..gua sanggup..

pic gua dan baju raya..bakal menyusul.jangan tergoda dan bernafsu



bukan sekadar omongan kosong

27 comments:

cik pha said...

selamat2 berhari raya lah hendaknya hoho

kechixx said...

selamak hari ghayo boh..kad kawe mungkin posmen buak hiasan pitu gumoh dio...kawe ata doh hari tu..hehehehhee;)tp demer wajib mari tu..tok mari sekeh palo tu..;p

raihana latif said...

selamat hari raya aidilfitri...raya mne taon nie???

Azham Vosovic said...

Selamat Hari Raya encik blogger hehehehe

cucu umie said...

selamat hari raya juga bro..mintak maaf jika ad kesalahan semasa bershbt dalam alam maya nie..

Muslimah Optimis said...

selamat hari raya weh..mintak ampun mintak maap... aku ingatkan azahazuhari ni nama ko..apesal nama bakap ko lagi moden dari nama ko?ekekek

UNA budak BAEQ said...

samat raya ostad gegeli .

nuruashia ♥ said...

selamat ary raye pak ostad :P

syafiqakarim said...

haha ic betul kah?
selamat hr raya bro

Cik Eliza said...

aku masih aktifff!

HAHA

alien said...

tak balik kampung ke incik

ch!natsu said...

lorh adik rupanyer ko nie.. tp gaya dah mcm pkck2.. haha.. mnta ampun.. salam aidilfitri.. ;)

asnizaziz said...

selamat menyambut merdeka n selamat hari raya :))

KuNanGKuNanG said...

selamat hari raya aidilfitri,maaf zahir dan batin. xlupa jg selamat menyambut hari kemerdekaan...:)

Puteri Iqa Izyan said...

nak duit raye!

SoLy SoLicious said...

nk mntak tlong upah gantikan pose jgk boleh ??hahahaa

FaKArePa!n said...

selamat ali laya jugak ostad jiji

shera haifa said...

selamat berhari raya..:)

gedek! said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin, bro!

Faaein Talip Roy said...

ko ni buat aku sedih la plak.. mana ada sampai aku tak nak kawan ngan ko..

minta maaflah ada buat ko terasa..

Selamat Hari Raya jugak..

aku slalu je jenguk blog ko.. cuma aku segan dah nak tinggal jejak cam dulu2.. segan kot nak ber'geli-geli' ngan blog retis ni.. hahaha.. =P

rileks lah.. aku kawan je ngan ko.. tunggulah cuti 4 bulan ni.. setiap saat aku ngadap blog ko..

Gen2Merah said...

Salam Aidilfitri buat Juju.. juga salam kemerdekaan 2011 buat semua (",)

Asyila Zainuddin said...

haha.. selamat hari raye.. :)

Luqeem™ said...

semua smngat nk beraya..

ijA said...

pat2..publishkan baju raya tu

d_LA said...

ostad ji, selamat hari rayo ji..
maaflah kat makcik ni kalo2 makcik terlebih ckp, tersalah ckp selama ni..

^baju kurung^ said...

slmt hari raya maaf zahir batin :)

Hanif Borhan said...

Selamat Hari Raya! :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved