ben ashaari pon macam kita jugak

"jie..bingai lu jie...memang bingai..gua baca mesej inbox lu tadi..pergh...retisss..pemes..tak sangka gua"

"ni ni...yang bingai nye lu gua rasa rasanya..whatkedehalnya lu menjengah masok inbox gua punye mesej...tak privacy langsong la kehidupan gua"

"ala lagipon lu ngan gua dah ghupe adik beradik kembor dah..apa salahnya..tapi gua teruja bro..keterujaan melampaui batas batasnya dah ni..tak sangka gua.sungguh tak sangka..yang ben ashaari bergeli geli sms dengan lu..huiyohh..gua admire die bro.."

"haa dah tu apa ada dengan ben..die tu pon manusia cam kita jugak..dah lu admire die..mintak la no fon die..bukan susah..jangan teruja sangat bro..ingat..die pon macam kita jugak satu ketika dahulu..lu admire die..lu ambik teladan la sikap die yang mana baik tu"

"tak sangka gua bro..ada lagi tak yang lagi havoc bro"

"lu dah baca ke ning baizura ngan mama syarifah aini hantor sms suruh gua bakor lemang leklok jangan sampai hangus muka"

"uihh bro yang tu belom....mane2"



bukan sekadar omongan kosong

28 comments:

farhana yusoff said...

kehkehkeh semangat gilak orang yang cakap tu

SoLy SoLicious said...

nak mntak no tepon abe jiji la.... ngeeeee

Ct Aja said...

hahhahaa... gile famous, ade baca Dato Siti ajak sy berbuka puasa skali tak??? dalam mimpi...hahhahaaa

Cik Eliza said...

HAHAHA.
the rock mesj aku , ucap selamat hari raya, HAHAHA!

akoo pae said...

haha siyes ke wei?

::Cik Pija:: said...

pemes la nihh katakannn :P

Rtp Farra Arisha said...

wahahahaha..:DD

Sunah Sakura said...

aku tak berani mesej ko...lalalala~

Asyila Zainuddin said...

hahahaha.. heliza helmi takde hantar mesej ke?

sara zainol said...

bersemanagt la ayat ko.. terbaek ! sara pon nk minx no phone n no acc bank abg ben da cam ni.. wakakakaka

- abdul hadi abdul muti - said...

excited gila yang cakap tu!! haha

Mat Gebu said...

HAHAHA, ADEHH ANAK MENANTU AKU NI, TAK HENGAT TULL...EK TAK MO TANYA KE SKANDAL PCM DENGAN PCB TUU?..JADI ISU DULU WOOO..ADA BLOGGER OTAI SIAP PANTAU...AWAT LAH "BONGOK" SANGAT BOLEH CAYA..GRRRRR...TAK GELI2 LANGSUNGG...

fRaMe+LenSeS said...

nak num tpom abamm jugak aa camnih.. :P

Hansyirah Takezur said...

jijie kan makin pemes loni.... :D

NURUL AINI NORAZMAN said...

ben je ponn,.hahaah

nuruashia ♥ said...

hahahah..ko pon retissss what :P

Azroy Kassim said...

exicited je mmbr tu.. haha..

waa.. retiss la.. i like~ hik~hik~hik

yad'z said...

hahaha... meon retis dah sekarang.. muehehehe.. =P

ïêmå å¢klê§ said...

yeye je,..
betul ke ni??

BEN ASHAARI said...

:) baru pas jumpa 'siti nurhaliza' tadi..

sergeant keroro said...

ostad jiji pon pemes jugakkk

FaKArePa!n said...

jiji pon retis ape..hihi

FyzaLovato said...

haahaha. retis lah sangat kannn.

RaraTan said...

terbaekkk ~

annenyss said...

gosip gosip haha

najihah sahami said...

hahaha....retiss tu beb..nak jadik bestfriend lah camni. tumpang glemer. haha

Zul Fattah said...

haha..sengal. buat lawak je.. huhu

Nalisa Syahira said...

kemain eksaited ,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved