ektibiti bebudak masa tarawih

olololo chomeeyyy
budak lelaki
-maen silat silat...takpon gusti gusti..tetiba ada watak hang tuah..jebat..takpon watak superhero dengan raksasa ketam..

-bawak papan permainan chess yang mini tu.tapi tak main chese..deorang tukar main haji..sebab tak ramai bebeudak yang berotak pintar reti nak main chess...

-menghabiskan sisa sisa makanan..lebihan juadah berbuka orang orang masjid..

-tengok kain pelikat pakcik pakcik yang tersedut masuk bontot..lepas tu suke berjemaah..kalo bebudak yang canggih sikit..ambik vidiyo 3gp je terus buleh buat bahan sepanjang hayat..

-main lumba lari tapi mulut takleh berbunyi..hanya bunyi derapan kaki je..kalo tak kantoi..siap maen kompom berpeluh lebih dari budak sekolah sukan berlatih..budak gemuk gile pon tetibe boleh lari laju masa tarawih..

-dok bersembang tak ketentuan hala..tapi masa tahiyyat akhir je tetibe je die join tarawih jugak..takot kena sebat dek apaknya..

budak pompuan
-duduk bersimpuh sambil dok perati budak lelaki dok tunjuk hebat..

tu je la yang aku tau entibiti budak pompuan masa tarawih..ada lagi ke ektibiti lain yang bebudak pompuan jalankan ketika sedang berterawih..eleh..takkan budak pompuan semayang penuh kot..budak lagi kan..



bukan sekadar omongan kosong

34 comments:

bersama kak Es said...

budak pompuan mmg baik2 jer..mana ada main2...hahaha

Iffah Afeefah said...

snap pic

aku bg slm je nmpak mulut moncong2

gelak dlm ati je

wkakaka

SoLy SoLicious said...

bdak pmpuan kan baik je ha.. sopan..hehehee

::Cik Pija:: said...

hahaha ganasnya budak2 laki nie. tak kurang gak yg baleng mercun bola atas bumbung mesjid. :P

Anisa Hang Tuah said...

heh.ganas tu cool je

Rtp Farra Arisha said...

pandai dia buat kajian!!

MerLe said...

ms aku zmn bdk dlu, aku smyg skali ngn org len..xbleh maen2 nti dpt ketam kt perut..hehe.. baik tak aku? =P

PENCONTENG said...

aku suka tgk budak2 laki yg belum mumaiyiz,belum potong buat satu saf solat kat belakang.comel :D

nmpak sgt aku tak pandang tmpat sujud hahaha

Lea IsNaw! said...

aku zaman kanAK2..
pura2 lenguh lutut
terus solat sambil duduk

kembatolo™ said...

sejik mg gitu ko jie? hahahaha

Jue said...

urm xpnah lg tgk aktiviti gitu sbb xpnah lg p tarawih =)

tp bdasarkan cite kekwn, lari2 keliling masjid tu pkara besa hihi

Kalamhati said...

mesti tok imam tok khusyuk ni dgr budok2 main..hehe
budok2 pompuan abih2 pun duk setopok nga saing2 pahtu duk sosek2 jah..bisik..duk teka sapo budok lelaki hok duk main tu..hehe

sara zainol said...

hoho.. kelakar la.. 1 lg.. bdk laki suka maen mercun kt masjid.. sampai pak imam pon terkejut.. haha..

Applepinkcomeyy said...

weh asal kau letak pic comel aku ni ? hahaha

aimie amalina said...

eleh
mesti ah!
bdk pompuan baek =]

Mat Gebu said...

Bebudak's pompuan angan2, besau esok nak ngorat ostad jiji yang jadi tok imam solat tarawikh..

Afuan Shah said...

budak puan lagi la..dok jadi model setiap saf..maen lalu lalang..rasa nak mintak sepak sorang sedas kot..haha

nuruashia ♥ said...

ehh ade lagi laaa aktiviti bdk pompuan tyme terawih..hahahah..nk tahu ape die?? hek9!~ dorang tolong kutip mkanan moreh untuk mak n ayh die ahahhaha

Hanis MY said...

budok2 meme tokleh duk diey... sini maso maye gorib lepah buko ado hok stail masuk celoh saf aduhlaa...

Luqeem™ said...

ppuan suka perati budak laki. klu comel n hensem nnti mula la berangan mcm2..haha

laki x kisah..

Faaein Talip Roy said...

budak pompuan baik je... tapi tengok jugak lah.. buatnya yang tak reti dok diam.. ada je dok lalu lalang depan orang solat.. rasa cam nak tambat aje bebudak tu..

ir prof dr alia rosli said...

aku jugak yang baik

Cik Eliza said...

budak perempuan main ting ting , HAHA

intan.maisarah said...

dok belakang, bergosip. tangkap gambar sambil muncung itik

rasa nak tonyoh2 mulut diorang dgn cili.

cik pulau said...

budak2..
kdang2 nak je lempang..
t kang mak ayah lempang aku balik..
hahha

Cik Bell said...

hahahha..nama pun budak laki.kOmpOm nakal gilerss..pompuan op kos bebaik sesopan bebelaka..;D

diana said...

umah akak ni sebelah masjid..
time orang terawih budak2 ni terawih jugak..tapi setengah jam je...
lepas tu bunyi hingaq dah...
bersilat tu kompem la..
ada yang jadi otomen la..

kalau pompuan budak2 tak de lak yang pi terawih..
mak ayah tak bagi kot..
hahahah...sebab tau dah kompem pi nak jumpa kawan nak besembang ja..
hahhaha

sergeant keroro said...

haha, apsal ko minat sangat agnes ni? :P

tomatokering :) said...

hahhaha korek idong jgn lupe ;p

akoo pae said...

despicable me~~~comel gle! =D


*xtvt laen budak2 adalah maen mercun, bunge api, pastu tbe2 ikot imam bace surah.haha

syasya said...

hahhaha mengikut pengalaman waktu kecik2 dulu..budak perempuan mmg join je terawih tu...tp sampi penat la..selalu tahan sampi 4 rakaat je..pastu duduk je tepi orag tgh solat.

nuru said...

smalam ad bdop puan maen hai2 bai2 ngn akak dia smbil wt lolop nk lari tgl akak dia..."babai kakak..." kiut!lari2..maen tunjuk2 jari..smbil nyanyi2 pukpukpuk,bujang lapuk,naek basikal mcm beruk..g spital spital tutup,g umah tok bomo,tok bomo kentot..teka2 sapa yg kentot. hurm~

nuyu said...

smalam ad bdop puan maen hai2 bai2 ngn akak dia smbil wt lolop nk lari tgl akak dia..."babai kakak..." kiut!lari2..maen tunjuk2 jari..smbil nyanyi2 pukpukpuk,bujang lapuk,naek basikal mcm beruk..g spital spital tutup,g umah tok bomo,tok bomo kentot..teka2 sapa yg kentot. hurm~

kiera'sakura said...

budak pompuan buat keje sekolah kt blkg.. mak kt depan semayang terawih... tue kt masjid taman aku nie la... hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved