salahkah kalau kami stim dengan perempuan

ni2..sebelom berbukak..ada soalan sempena entry tadi..
ada yang tanya..due tiga orang jugak la tanya aku..aku pendekkan soalan ye ek..
"orang laki ni memang cepat bernafsukah ngan orang pompuan..tengok jari pon stim..tengok idong pon stim...dah tu takkan nak tutup sume body part dengan kelambu.."

sebenarnya ibu ibu bapak bapak..dah memang lumrah dan fitrah kaum lelaki ni bernafsu terhadap pompuan..cuma iman dan taqwa mereka sahaja yang mampu menahan gelojak hawa nafsu mereka.kalo lelaki yang suka tengok video lucah lagi2 la macam2 deorang terimagine..apa pompuan tak pernah bernafsu ke kalo tengok laki2???siyes ke tak..kalo tak..memang sumthin wrong sumwhere..

kata seorang blogger..takkan la sampai ke idong pon boleh stim jugak.terbayang macam macam..sesungguhnya tak semua sebenarnya boleh stim dengan idong.tu yang dah parah bebeno dah pemikirannya..kebiasaannya kami kaum lelaki..stim pon certain2 part je..cam contoh betis tu..takker betis tu aurat..dan ALLAH mewajibkan betis pompuan ditutup sebaik mungkin bukannya dibungkus..begitu jugak aurat2 yang lainnya..aurat lelaki maupon perempuan adalah untuk ditutup..bukan dibungkus ye..itu antara hikmah aurat2 perlulah ditutup dengan sempurna..

kata la kan..kaum perempuan dok tayang aurat merata rata..dada tersembul keluar biarpon dah bertudung sempurna kononnya..yang tu memang cari nahas sesaja la nak suh lelaki stim..dah kalo lelaki stim tengok benda2 cenggitu..takkan nak marah kot..ibaratnya..pompuan tu terjun sungai tapi taknak basah kena air..dah kalo taknak basah..wat per terjun..

tu baghu je pasal aurat..tak sentuh tang mekap mekap..blusher..lipstick..eye liner lagi tu..ingat ayat quran ada kata..jangan kamu berhias sepertimana kaum jahiliah berhias..jangan sampai dengan berhias tu pon kaum lelaki dah naek stim nengoknya..dan aku rasa dah berlambak blogger dok bincang sal aurat dan bermekap mekap ni..amacam..



bukan sekadar omongan kosong

38 comments:

Iffah Afeefah said...

pompuan tu terjun sungai tapi taknak basah kena air

aku suke ko nye ni..ni je sng nk bg dorg paham..soalan aku y ritu tak jadi la nk tnye..

Cik Eliza said...

:D

info bergunaaa ! :D

nanad said...

imaginasi lelaki memang mengerikan =.="
teguran yang bagus ;)

FaKArePa!n said...

aku akui y aku mmg mudah stim tgok pompuan seksi.. heheh

tomatokering :) said...

gerun aku dengan ko .

alexa yussida said...

setuju dgn ko...sape suruh pompuan buat free show kan..

Siti hajarnaimah said...

Info dan nasihat yang bagus untuk kaum hawa..=)

H.J said...

tapau je sape yang imagine bukan2 tentang lobang idung tu

fairuz said...

aku tak terase. kbai

i'm ezza haniza said...

" jangan kamu berhias sepertimana kaum jahiliah berhias "

pak ustz ,boleh pinjam ayat ni ?thumbs up la entry ni !

Atiqah Sa'ahiry said...

haha,

baik kita ne girl.jaga diri kita..dari pandangan laki..

tok iman pun leh tergugat bila tak tersegaja ternampak yg tett..tett..

ne apatah lagi lelaki ..hahaha..

my ideas..

laskar pelangi said...

wah! terima kasih atas entry yang memberi peringatan pada kaum hawa =)

sergeant keroro said...

kawe suko, keh3

Cik Eliza said...

Ali : Awak puasa?
Minah : Yela..
Ali : Kenapa awak puasa?
Minah : Bodohnya awak..kan ALLAH suruh puasa, saya puasa la..
Ali : Kenapa tak tutup aurat?
Minah : Eh, suka hati sayala..hak masing2..
Ali : Owh..tp kan ALLAH yg suruh kita tutup aurat

''Janganlah menjadi hamba kpd PUASA semata-mata, tetapi jadilah hamba kepada ALLAH SWT. Semoga kita terpilih mnjadi slh seorg hamba yg mendapat hidayah di bulan tarbiah yg penuh berkat & rahmat. InsyaAllah"

copy paste. HEHE

Amirah Adnan said...

baik ustaz

syarifahsidrus said...

suka part aurat untuk ditutup, bukan dibungkus,haha..

mesej jelas!

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

mmg fitrah kehidupan lelaki bernafsu pd wanita,klu tak tak perlu la aurat di tutup utk elak pelbagai benda tak elok kan.

James Alexander said...

Imaginasi super power... itu masalahnya...

tapi kalau taknak imaginasi lelaki meliar membabi buta, tutup la bahagian2 yg power2 itu...

kasi tunjuk wat pe ?

tulus sweet said...

aku tak pernah bernafsu pun

diana amin said...

beselah laki. thts y kiter kene ttop mane yg kne ttop. bahaya neh!:P

mimi fatin said...

bgus ayat yg- terjun tpi xnak basah tu

bibi bibo said...

:)

Sunah Sakura said...

ermmmm....

diana said...

maknanya lelaki memang gitu la eik???
orang perempuan seharusnya lah jaga diri baik2..
macam kamu kata tu la,lelaki2 yang dah di tahap kritikal je yang selalu fikir gitu.sekarang makin ramai yang dah di tahap kritikal tu..
kalau idak tak le nenak tua pun di rogolnya..

aimie amalina said...

huhuhu....suke gak entri nih!

ILA HonEyBuNNy said...

fuhhhh..

tabikk dada la tgk entri neh..

2-1 tentang laki n perempuan..ehhe...bagus2..

nak gelaknya xkan lubang idong pun jadi sasaran kan..lawak la..ehheh

Asyila Zainuddin said...

huhu nasib tak reti mekap2 segala nih..

erysweetie said...

islam is the way of life..bukan main cedok-cedok je ye dop?

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

gua tak mau komen apa ... gua setuju tang stim tu

Memey Baharom said...

thanks 4 the info . hihihih

izfanora said...

:) entry berguna..

wanita susah nak bernafsu bila nampak lelaki sebab nafsu wanita itu sembilan, dan sebaliknya bagi lelaki kerana satu-satunya nafsu mereka adalah wanita.

**::CIKNUURUL::** said...

sgt bnyk ji,fkta dalil psl aurat sgala,.hanya iman je tau mmbuktikn kebenarannya,.nk ke xnk,.trpulang,.

Edy Fee said...

kira beruntung la laki stim tengok korang..lau tak..maknenye korang tu tak laku

Maya Lisa said...

JIJI YU > mekasih ye menjawab. kadang kadang, Maya terfikir... Maya tahu itu semua aurat.maya memang jage, insya Allah. Tapi kan... mungkin yang Maya tak fahamm adalah, lelaki. hummm ^^

Yup. Lelaki. terima kasih lagi sebab share dengan saya care pemikiran lelaki. boleh mengajar Maya, agar berwaspada dengan semua orang. Kadang-kadang perempuan ( jenis sy lah ) tak ambil endah, kerana fikir sudah tertutup semua.dan percayakan lelaki takkan memikirkan yang luar kawalan. Saya ni yang naif sangat agaknye. hihi.


Yup. Saya kene menjadi lebih dewasa ! Hihi ~

Umi Asura Sanusi said...

'bukan untuk dibungkus'...betul3x.

kiera'sakura said...

islam letakkn syarat mcm tue bkn nk memberatkan tp nk menjaga kami2 yg perempuan sebenarnye.. indah sgt cara islam..

cik pulau said...

hakikatnya.
kesilapan tu sume bermula dari perempuan..
sebab tu perempuan ni ramai jadi penghuni neraka.
ya Allah.. mintak dijauhkan..

asnizaziz said...

terima kasih atas nasihatnya..wanita mmg kena tutup aurat,bukan balut auarat macam balut buku ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved