spontaniously khamisou

"chiiilakak punya motor..ku beri minyak dibalas tuba..ceyt.
sape tak kenang jasa sape sekang ni"



bukan sekadar omongan kosong

27 comments:

laskar pelangi said...

pandai ke pak ostad bawak moto ni? heee

Anum said...

hehehehehhe

Ainul Hayat said...

Bukan tak kenang...dia saje je wat pangai nak manja ngan ko...

cik pha said...

dah rosak ker? petanda nk dapt y baru lah tu

bukankosong said...

dia buat pe kat ko?

Luqeem™ said...

lepas ni yg bru lak..

adrinaqamarina said...

pergh. urat urat kemain :P

Diana @ bilakukatacinta said...

tulah..sengaja ek..press kuat2..nak suh bg urat2 tuh tombul??...

Iffah Afeefah said...

urat???? takut!

er tu tnde nye ko tak syg die..die protes sbb ko sebut2 kete raye ritu

tomatokering :) said...

hahahahaahah poyo la h;p

fairuz said...

k kbai hhaha

**::CIKNUURUL::** said...

tuba??,.hoh,apakah,.haha,.


















*saje je ji*,.

syarifahsidrus said...

kenapa pulak tu?huhhh

Asyila Zainuddin said...

die saje nk tarik perhatian kot.. ngee..

Lea IsNaw! said...

ce ko bg die tuba lak

senyumSOYA said...

ni moto kawan ostat... ye dak? ^^"

liyana said...

moto rosak letueeeeeew..haha

ghost writer said...

masa perkhidmatannya dah sampai ke penghujung.,

asnizaziz said...

beli motor baru je la :p

James Alexander said...

bagi minyak je mana cukup, motor tersebut juga perlukan belaian mesra...

Paradise Gal said...

moto nampak cam cool..

Mutiara Bernilai said...

hu. nak pinjam moto tu ostad jiji,, :)

chiLleD...!! said...

lorh..xkkan nak dy bagi susu lak..hik3..grau jer

Sunah Sakura said...

besaqnyaaa motor ang! (ceyh, macam tak pernah nampak sebelum ni)

Qaseh dalia adelia said...

moto besar pado tueeee

FaKArePa!n said...

posing baek tu..pe Rossi dh lek2..

sergeant keroro said...

haha, action lebih je ji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved