teknik bersahur dalam keadaan aman sentosa


dah tengok ke bidiyo kat atas..
tu antara teknik2 bersahur dalam keadaan yang amam lagi sentosa..
makan sambil tak bukak mata.tapi makan tetap makan..
toksah dok sengeyh2..lu orang mase kecik..
belum baligh..belum bersunat dedulu ade jugak cenggitu rupenye kan..

selamat bersahur..ekekek

p/s
sapa internet menciput padan muka..wekkk



bukan sekadar omongan kosong

20 comments:

SoLy SoLicious said...

ahhahaa..eh, tak tak..kite x mcm ni..teeheee... *xngaku

Iffah Afeefah said...

comei gile

aku takde mkne cmni

letak kepale ats meja lg

laskar pelangi said...

Wahahaha...lawak gilews kan...tuela,mesti zaman kechik dulu camni gak..=D

aimie amalina said...

hahahhaa
sapelah yg dan lagi nak merakam ni aihhh
adek2...comei tol

James Alexander said...

aku rasa kamu pun bersahur cenggini gak kan...

kalau tanpa pakai spek la... hehehe...

H.J said...

budak ni tak sahur pom dah tak pe..aahha..banyak yang spare tu

dill said...

hahaha! macam2

dill.

alien said...

terasa macam di sorga~
kah2..
feel tu

Umi Asura Sanusi said...

dulu mase kecik2 memang macam ni..sekarang dah tak dah..lalala~

sergeant keroro said...

boleh tengok la, wekkk :P

tulus sweet said...

pagi ni aku rilek je sahur lam mimpi. mak aku yang anto air lam bilik. huhu
penatlah

Kalamhati said...

hehehe sabo je..

Atiqah Sa'ahiry said...

xpernahlah sampai macam ne waktu kecik..malam ne start baca doa qunut kan time witir..? adess terlupa..

kiera'sakura said...

hahahaha... aku pown lpe dah masa kecik2 aku cm mane.. hihihi

FaKArePa!n said...

aku dulu mandi sambil tidur.. hehe

Cik Eliza said...

comey nyaaa


HAHA

dulu puasaaa puasaaa selalu tido kat meja makann. HAHA

bile org kejot , nangessss
:P

::Cik Pija:: said...

kecik2 besela tu. hahahahaah

liyana said...

haha..ntah2 ko beso pn cmtu..hehe

cik pulau said...

Ahahhaa...
jangan duk lupa niat dah la..
kang ada yang niat benda lain.. kikiki

izfanora said...

hahahaha.. mesti ko cam nie.. aku kecik2 baik jer..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved