western sungguh

time sekolah dulu melantak megi dalam baldi secara berjemaah lepas tarawih  biaser je rasenye...dah tua tua ni..nak makan megi pon rasa cam kusut kepala hotak..tetibe je leh kembong perut..makan cocktail buah buahan tempatan elok pulak perut aku ni..pekena murtabak seketol due pon ok gak..sungguh wester dan arabic perut ini sikalang..

gudnite le sume..jangan lupe niat pose..



bukan sekadar omongan kosong

30 comments:

laskar pelangi said...

sedap sungguh pekena martabak;)
selamat malam ye ~

ghost writer said...

perut pun rasa kombang semangkuk macam kombangnya meggi dalam baldi.haha

H.J said...

selamat malam ji..ehe

Rozuan Ismail said...

perut dah meragam.rasa loya nak makan nasi.kena fish n chip je =)

Asyila Zainuddin said...

haish.. bukak blog sane, citer murtabak.. bukak blog sini pun citer murtabak jugak.. ngee..

izfanora said...

perut tue nak bermanja sekali-sekala.. per salahnya,, :P

sergeant keroro said...

semua nak western, keh3

nyte XD

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

martabak memang fevret. cocktail pun, maggi pun bedal je. perut tak cerewet. hahaha...

selamat berpuasa cikgu jiji..:)

syarifahsidrus said...

boleh duduk ostolia la pasni...

~eZmALiZa~ said...

disebabkan jiji suke letak gamba yg takde kaitan dgn entry, aku pon boleh komen bende yg takde kaitan dgn entry. =D

James Alexander said...

selagi boleh kunyah dan telan, telan jek jiji...

FasiHaH SupiaN said...

tdo2 kang sok terlajak sahur..hehe

i'm ezza haniza said...

makan megi dalam baldi dah bese! hahaa

cimOt said...

wah wah..meh la sini koktail tu sket..

aimie amalina said...

aigoooo
demamnd sungguh perot jiji nih
kikiki

ishiko said...

murtabakk..
sobss.. sobss.. tak rasa lagi ni..

tomato said...

selera besar kau nih ><

bukankosong said...

dlm baldi?

tak lalu aku

Elyana Ahmad ツ said...

pergh tgk header br terkejut aku.ingat salah blog.muahaha

PENCONTENG said...

perut aku sungguh kemelayuan. nasik tak boleh miss.

diana said...

betul ke makan megi dalam baldi..
aih!!kembang tekak rasanya..
hehehhe

Sunah Sakura said...

tiba2 rasa nak makan megi..

gadisBunga said...

mengade-ngadenye perut. hahaha!

Diana @ bilakukatacinta said...

semalam pekena mertabak 3 keping bersama hubby...

UNA budak BAEQ said...

bila bebesar ada org cakap . lidah ada sikit demand . biasalah bila dah menginjak alam klasik dan veteren :p

Iffah Afeefah said...

perot pon nak geli2 jgk ji

eh koktail..teringat ayah aku..die suke

yad'z said...

hhahaha.. perut mintak penampar tuhh

Nurnajwa said...

Ahaha, tak boleh mkn megi dah?

*mengada je perut tu XD*

fathiahRAIHANA said...

dok asrama jugak 5 tahun, tapi tak penah lg la sumbat megi lam baldi habes tadak bekas pun, hee

cik pulau said...

rindu martabak lori kat pasar malam bangi.. errrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved