adik bongsu

adik bongsu aku..kalo aku tak nak antor die pergi tusyen sebab aku keletihan..mesti die buat muka sememeh nak nanges..kalo budak laen hepi weyh takkena gi kelas..

adik bongsu aku..kalo dok main bola dengan member member..tetiba bebudak tu mencarut..sumpah seranah..kompom dia nampak cam ketakutan..tetiba jadi ghupe puyuh kesejukan..

adik bongsu aku kalo tengok member dia bergurau senda ghupe anak beruang..dia akan jadi diam dan muka cam kegerunan..

adik bongsu aku..kalo aku tak kasi die pergi sekolah sebab dia baghu je habis UPSR..die mesti mengalirkan air mata..padahal kalo bebudak laen.kemain hepi kalo orang tak kasi pergi sekolah..

adik bongsu aku..akan siapakan jugak kerja dia sampai siap..selagi tak siap..selagi tu dia akan buat..biorpon dia dah mencapai tahap kebuluran..

ni ke adik bongsu aku..kompom bukan
aku rasa lain macam pon ada gak dengan adik aku ni..tapi ye la kan..adik sapa jugak..adik aku jugak..maknanya aku pon lebih kurang cam tu la jugak..kemana tumpahnya kuah kalo tak ke lantai..



bukan sekadar omongan kosong

19 comments:

Iffah Afeefah said...

Annoying betol iklan ki. Nk tgl komen payah.

Kire entry angkat bakol la ni

ijA said...

ahahaa..setuju gan iffah...

Sunah Sakura said...

geli aku baca

chiLleD...!! said...

mksud sbnar pd ayt last kan..

L said...

hahahaha.. ces... mesti la diorang sedy. diorang rajen nk belajo.. huhu

jom solat..
http://lolz-l.blogspot.com/2011/09/6-jahanam-2.html

sergeant keroro said...

nasib baik puasa.

Anum said...

boleh tak nak cakap
geli la baca n3 nie

ch000tz axoera said...

awat banyak sgt iklan ni...?

iyka syafika said...

hahahha...cm puji diri sendri je nie..cm ne nie??kih3

kiera'sakura said...

tue kiranya nk puji diri sendiri dalam bhasa halus la tue? hahaha

Lea Isnawi said...

bukan biasanya abg contra dgn adik ke?

EYQASARA said...

wahaaaa.... mendalam mksud dibawah ye.. hihihi...

BeloG MTT said...

Cehhhh ~ Angakt bakul masuk sendiri ker lebih kureng entri nie ? Haha

Syok la ada juga adik , MTT anak bongsu ..Teringin juga kdg2 nak rasa ada adik kecik.. Haha ^^

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

ingat nak citer psl adik bongsi..alih2 puji diri sendiri lak ostad nih..hehe

KuNanGKuNanG said...

sbnrnye nak puji diri sendiri la tu..he3

maCy said...

sangat sengal ok ji.. tp ur adik sangat comel. pmpn ke laki?

sakurasue said...

yg lain aku caye, tp ayt last tu diragui cket.haha

diana said...

puji lagi..
tinggi lagi jiji...
sikit sangt tu...
ekekkeke

reenapple said...

pergh.. cakap je la ko nak puji adik kao.. wahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved