adik HJ...


bro..tadi family lu satu kereta sampai rumah gua bro..
hari gua ada buat majlis makan makan ringan dan makan makan berat kat umah gua..bila family lu sampai umah gua..otometekali adik kecik lu ni akan sampai jugak umah gua..
dan gua telah menodainya sepuas ati gua..
gua cium cium..gua dakap dakap..gua peluk erat erat..
dia tersenyum dan tertawa riang..
ape pon adik lu ada iras iras ngan lu part paha dia je..lepas tu satu lagi..
part jantina dia..memang ngam ngam sama ngan lu..


percayalah..ini lah abang kandung budak di atas..aku abang angkat budak tu je.
apepon gua puas ati..sebab bila gua dukung adik lu..ramai dok doakan gua dapat anak cepat cepat..nak dapat anak..gua kena nikahi emak yang nak mengandungkan anak tu dulu..
tak gitu bro..alang2 lu dah duk santai santai kat madinah..apa kata lu doakan gua dan dia bro..



bukan sekadar omongan kosong

36 comments:

hira said...

wah, gitu nampaknya. semoga cepat kahwin. ekekeke

FaKArePa!n said...

ostad dh x sbar nk kahwin tu..

- abdul hadi abdul muti - said...

semoga ko kahwin minggu depan. huhu

fathiahRAIHANA said...

oh abg ngn adek ea tu ? beza. sgt berbeza -.-

eh tektiap hari org doa cepat kawen ni hihihi haa moga cepat kawen :)

Iffah Afeefah said...

Comel nye adek hj

haha klo jdoh ade

kwen jela ji

seswai ngn pntun aku tu

Muslimah Optimis said...

ameen.. cepat2 dapat anak biar aku gomoi anak ko plak

Cikgu Tie said...

Semoga cepat dipertemukan jodoh....
Kalau dah ada calon, cepat-cepatlah kawen. Selalu juga duk dengar kata orang yang baru kawen "ruginya aku tak kawen awal" fikir-fikirkanlah Ji yer! hehehe..........

Hanis MY said...

kawe sero mace tok lamo doh ni hehe...

~Nana 귀여운~ said...

kawen jangan lupa jemput, kalau x majok sama ko setahon!

laskar pelangi said...

pak ostad..kawen ajok deh..nak make nasik minyok free =)

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

cumil sungguh adik HJ.akak pun doakan jiji cpt bertemu jodoh dgn si dia

Umie Artoqiemie said...

moga kawen esok ostad.. amin.

SoLy SoLicious said...

ostad, ostad... haishhh

nurdani said...

kahwinlah cepat-cepat ye ostad...semoga dapat anak ramai

Pn. Sheila said...

hi.. takkan tahu lak tang paha tu sama.... check ke apa nie....

Zul Fattah said...

Mak aii.. dah nk kahwin ke? haha, aku doakan yg terbaik r buat korang berdua dan adik HJ tu.. haha

Mya said...

comel!

Bella Bell said...

hahhahahaha.. ko saja je kn letak gambar HJ yg macam tu.. letak la yg kacak sikit.. baru sama macam adik dia tu.. hehe...

geramnya tgk adik HJ.. comel la! ^^


semoga ko cepat2 kahwin... aminnnnn.. :)

Ijah EmoTemo said...

comeyy baby tu hihihi

Sunah Sakura said...

doakan akak gak, hj... :D

Niena Pengembara Ilahi said...

comel ^^

Kalamhati said...

kak wan tolong doa etep ko jiji..hehe

Asyila Zainuddin said...

selamat pengantin baru la ye.. haha..

Sara Ali said...

the point is part kawen ker?...
huhu..

ala,tomelnyer bby tu,,

nini said...

comel ah budak kecik tu...geram....

Faaein Talip Roy said...

Selamat Pengantin Baru!
Aku wish awal-awal.. Haha.. xp

Adik HJ? comel! ^^,

Cik Suheela said...

org2 tu sbnrnya nak doakan hang cpt kawen..then baru dpt ank cepat kui3 :P

Yatie Awang said...

InsyaAllah, moga cepat bertemu jodoh Amin

[sutera kasih] said...

adik HJ ke tu?alululu comelnya

aimie amalina said...

aminnnn
cepat sikit kawen jii
hahahaha
comeinye la dik HJ ni

**::CIKNUURUL::** said...

kemain semangat skali HJ disana ye,..ehem,HJ,..tolong doakan skali tuk saye yep,.hihi,.

cimOt said...

adek HJ je comel ye..hahaha
HJ??hmmm not bad..hahaha

cimOt said...

HJ ritu jeles ngan garfield aku..so, aq xnk cakap dye comel..hahaha

cik pulau said...

hahaha.. jie..
kno g masuk mine dh tu wat mano kene..
bo lah duk tgu lamo2 nyoh.. hahhaa

MerLe said...

agak2 ble ko nk kwin ji? ::soklan terbaek dr ladang..hehe:: aku doakn utk ko jgk..cepat aminkan...

kiera'sakura said...

amin2...gua yg dok malaysia nie pn gua doakan lu bro....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved