apehal..padahal..ek eleh.

apehal dok kata menara pisa je bangunan yang senget..

padahal kat mesia pon ada jugak bangunan senget..


ek eleh..kat kampong aku pon berlambak bangunan senget..

p/s
mana boleh saya menyepi lelama..camne awak nak tau keadaan saya kan..
terima kaseh kepada para sahabat semua..
muehhee..



bukan sekadar omongan kosong

23 comments:

gedek! said...

Hoi, susah tu kalau dikira faktor graviti...!

Diana @ bilakukatacinta said...

kita sendiri pon ada yg senget...tak sesempurna mana

Anisa Hang Tuah said...

kretip

hehek

Anum said...

hahahhahha
macam2 ada

nurul lalala said...

hahaha..terbaek!!!!!!!!

ch000tz axoera said...

hahahah =)) mmg terbeeeek!

erysweetie said...

hahahha.. perlukah? =p

FasiHaH SupiaN said...

tp terpaksa juga menyepikan diri untuk ke program di kawasan pedalaman selama 3hari..

Niena Pengembara Ilahi said...

kampung gapo nie? nok gi melawat laaa...~

FaKArePa!n said...

ostad mesti g ber** jamban tu sokmo kan.. hehe

Iffah Afeefah said...

Wlauupon aku blur
hope ko ok

aziekz said...

hahaha,,,xyah g o/sea nak tgk yg senget2 kan?? :)

Ct Aja said...

hahahahahhha.......... memang byk kat Malaysia ni...

Gen2Merah said...

wakakakaka.. lawak2... menara tandas Pisa... ehehe..

p/s: nak bayangkan macam mana lah orang dalam tu nak buang air ya.. mesti senget juga kan.. ehe

kechixx said...

Macam toilet dalam cite PRamlee;)

laskar pelangi said...

wah wah! ayat last sekali cam berbunga jerk..pandai na loni..

~Nana 귀여운~ said...

apa tuh ? :D

Asyila Zainuddin said...

menara condong! 5 minit je dari rumah.. kekeke..

Sunah Sakura said...

bagus2..jangan menyepi..

nini said...

ahahahahaha......kita memang selalu tanak kalah...sebab tu adanye ek eleh...muahahahaha....

Nalisa Syahira said...

jgn kan bangunan , otak senget pun dah bersepah sepah sekarang .

[sutera kasih] said...

hehe..tandas dlm cite pramlee ke tu

kiera'sakura said...

kg aku xde..hihihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved