dosa pahala..dihujung jejari debab ku

sekarang ni..bukan susah sangat pon nak cari pahala..small of da pieces la weyh..lagi susah nak buat dosa dari nak buat pahala..tambah tambah kita blogger blogger ni..hek eleh..pahala dihujung jari beb..lu taip ka..lu kopi pes ka..sama ja..asal lu kongsi satu benda yang  boleh buat orang ingat pada ALLAH..pada RASUL..pada agama..bedesuuppp pahala masuk kat tabung simpanan pahala lu..apa susah..jiwa pon tenang..

tapi kalo lu nak buat dosa dengan blog..gua pikir senang jugak..lu kopi je gambar anjelina jejoli bogel..lu kasi letak lam entry..lu kasi tayang sama ramai2 orang..bedesuup jugak dosa masuk kat tabung simpanan dosa lu..tapi tapi..mentaliti lu dah cukup kukuh ke..bila lu nak buat dosa..kompom2 hati lu dah tak berapa nak tenang..ada jugak yang hina lu..maki lu sebab betapa bingai gaban lu punya otak..tu baru taruk gamabar..kalo lu dok kasi hina blogger lain..lu kasi bukak aib blogger lain..yang tu lagi la..silap silap..siap ada group kat fesbuk yang mengutuk lu..hau liau punya kutuk..tapi yang dok kutuk tu pon..berdosa jugak gamaknya..

jangan kita menjadi tuhan untuk menghukum mereka yang buat salah..cuba pikir camne nabi handle kaum kaum sebegitu..jangan tetiba..wa lu ni kompom2 neraka..jangan dan jangan..jadi lu pikir..mana lagi senang..buat dosa ke pahala..

p/s
ini hari gua punya kepala..banyak pusing..so takda banyak entry..soli mehhh



bukan sekadar omongan kosong

12 comments:

laskar pelangi said...

betul tu..pndai2 pk nak pahala ke dosa kan..

patut pun entry hari ni dari pak ostad xbanyak..makan ubat deh..mnom air masak bebanyak~

senyumSOYA said...

betul tu ostat..^^"

jgn senang2 nak hukum org..

Eera Shera said...

niat nak wat baik pun da dpt pahala..bkn susah pun kan ostad.

Ema Razali said...

betul! serahkan je kepada Allah, biar Dia yg menghukum. kan sng :)

nuruashia ♥ said...

ohooo..betul2..xleh bersubahat kan..
jgn lupe mkn panadol laa ye pak ostad :P

Cik Sara said...

neslooooo....saya suka minum neslo! hehehe...

Betullah apa yang kamu taip tu.. Dosa pahala dihujung jari tnpa kita sedari..weee...

aimie amalina said...

=]
betooolll!
sebelom tulih tu kene pikir byk2 kannn

Sara Ali said...

yg bt ak terpikat nk baca entry nie,sbb gmbar yg ko letak,,
smart...

semua itu di hujung jari kita..
kita blh pilih antara nk wat dosa or pahala,,
tpi yg ak pasti msti nk cari pahala,,
tpi kdg2 kita sendiri x sedar yg kita dh terbuat dosa..

muhasabah diri seketika....

Iffah Afeefah said...

Aku plik gak ko snyp je rini

[sutera kasih] said...

semuanya di hujung jari anda

kiera'sakura said...

yg nie bru betol2 "guna jari pn boleh" hihihi

tomatokering :) said...

gua benci betollah entri 18sx . nk geli2 pon agak2 lah kn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved