fahrin pon nak singgah blog gua..

apekena  mamat ni datang singgah blog aku secara tetiba..
kang orang dok banding bandingkan dia ngan aku kang..
sapa jugak yang market down rate..
dia jugak...
takpon nanti kang orang dok gosip gosip liar aku dengan mamat ni kang..
melepas job pulak dia..

dah dah la tu abang fahrin..pergi la maen jejauh..kesian pulak aku dok tengok engko menempek muka kat sini..bukan pe..kot2 la orang dok wat perbandingan gambor kat header tu dengan gambor abang fahrin kat tak ke naya tu..

makaseh  la inchik ceo nuffnang..abang botak..sebab salu kasi BE..nak ambik hati aii le teewww...



bukan sekadar omongan kosong

14 comments:

Anum said...

hehehhehe
perasan la tue

gedek! said...

ayat baek...!

Bella Bell said...

banyak duit bang.. cakap nk belanja gua makan ikan bakar kat Tok Bali.. hahahahha...

chiLleD...!! said...

alor hensemnyer..

aimi said...

koya lh weh :P

sergeant keroro said...

duit banyok ni, belanjo kawe la wei

Iffah Afeefah said...

Fahrin bile nk dtg blog ai. Ensemla abg fahrin bukn jiji ye

Yatie Awang said...

tak apalah fahrin duk kat situ, suka2 hahaha

kiera'sakura said...

blh la menabung minang cik pelangi.. ihihihi

Eera Shera said...

oit byk duit

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

aiiseyyy hencem arr fahrin... haha :P

Paradise Gal said...

fahrin cool

d_tieah said...

Fahrin hensemmmmmmmmmm.. Bila lah dia nak kawen ek??? Hahaha,,


Entry Terbaru : Atikah Dan Atirah Norddin (Twinnies)

Xavi De said...

jimat dengan 1 liter...XD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved