hantu kopek

"adik..jangan main dekat semak samun tu..kang kena gigit dengan hantu raya..lekat parut nanti kang.."

"jiji..jangan main main masa dah nak masuk maghrib..nanti kena sorok dek hantu kopek..mau nye melekit nanti kang..eeiii"
mak bapak salu dok sakat anak anak dengan takutkan mereka..konon bohong sunat le tuuu...apekata kalo kita betol betol bagitau anak anak kita perkara sebenar..ni dok takutkan anak anak dengan hantu kopek la.hantu pak leman bawak lembu la..nanti bebesor..mau meroyan budak tu nak jalan jalan tengah malam..kerna takutkan hantu..mau jadi bahan dengan member member ye tak..nak membohong anak anak pon agak agak la jugak..jangan bimbing anak untuk jadi penakut.takutkan ALLAH lagi ok..ehehe..

dulu pernah dengar..abi kata..sunat tu macam kena gigit semut je..
yang ni memang bohong keterlaluan..hambik engko..sekali seminggu jalan terkangkang..tidur pon terbungkang..ceyt..

"tak sunat takleh kawen weyhh"..



bukan sekadar omongan kosong

33 comments:

miss inna said...

kiranya tu cara pendidikan turun temurun dr mak bapa la..smpai skrg nie pun masih ada lg mak bapa yg guna cara mcm tu utk takutkan anak mereka...^^

epadzz zainal said...

xsenonohnyo gmbr.uhuk3,,
haha[O:]

_________________________
I have added cool emoticons to this message.
To see them go to http://x.exps.me?621fb63432ad7fbdd11b3c21af7efc99

maCy said...

ostad..

Ayuni said...

bila teringt zaman budak2, mcm2 cerita hantu nk kumpul, pastu menakutkan diri sendiri, hikhik...

SoLy SoLicious said...

ore tuo2 zmn dulu lagu tu la..wahi benor reke citer..atu tu la..atu ni la...xoxoxoxo

Amirah Adnan said...

mane ko jumpe gambo tuhhh

sergeant keroro said...

hehe, dulu takut la. leni berani doh :P

Qaseh dalia adelia said...

lucah ostad hahaks..

ini budak kechik :D said...

haha. apakah ini semuaaa!

Umie Artoqiemie said...

ostad.. ta bek melucah dalam keimanan..

aimie amalina said...

hahahaha
antu kopek
meluas betol cite nihh

Kalamhati said...

hehe takut keno susuk ko atu mak kopek..teringat masa kecik2

Nur Farah Hani said...

sebenarnya motip entry ni na cakap ko nak kahwin kan??hahahhaa.. :P

Muslimah Optimis said...

hahaha..kalokat kedah kat kampung aku xdenye hantu kopek ni sebab perkataan kopek ni disebut meluas di sini.. tak malu nak sebut pong.. sebab kopek=dompet.. hari2 sebut kot.. tapi betul ke ada hantu kopek wey

Anisa Hang Tuah said...

breast ghost breast

Liyana Zahim said...

Tme budak2 ley je tipu dorg.. Nnti da beso didik smule.. Alaaa.. Da beso takkan la pecaya antu2 sgale tuh.. Hahahaha~ Weh tp antu kopek tu wujud la..

nuruashia ♥ said...

alaaah..nty ko ade anak, ko tipo laa ank ko blek ahahahah

siti kektus said...

mak aku biasa cakap momok je. tak kenal pon hantu kopek masa kecik2. hehe

aimi adilah said...

ade ke hantu kopek???

Syazwan Che Deraman said...

HANTU PAYUDARA.

FaKArePa!n said...

ostad ltak gmbr NSFW..huhu

cik pulau said...

gambar takleh blah wehh.. hahaha..

kalau sunat aku tak tau..kah3..
tapi kalau nak amek darah memang macam kena gigit semut..
hahaha

eqbalzack said...

salam tuan,
maaf lewat singgah sini...
saya tak boleh cakap apa bila tengok gambar kat entry ni...hehe

intan.maisarah said...

ji,
ji dah sunat kan?

Asyila Zainuddin said...

baru tau pasal hantu ni bile tengok citer kak limah.. ngee..

♥yaya budak suka embun♥ said...

eiiiii
dulu slalu gak kna usik ngan cita antu kopek ni
sumpah geli. hahaha

FasiHaH SupiaN said...

tahu xpa...maghrib2 tu kan memg syaitan berkeliaran...

MerLe said...

fmili aku tak ajar gitu... tp aku penah dgr psl hantu tu dr buku.. buku cerita kanak2 lg..

TunTeja said...

huahuahua.....macam takut je tengok gambaq tu jiji!!

Pembunuh Tanpa Bayang said...

tak dapat nak banyangkan macam mana sakitnya bersunat.sengsara kot bila ubat bius dah habis.mau tak,kulit di pisahkan dari daging.betul?

diana said...

sebab tu sikap penakut hantu tu tak pernah habis...

yad'z said...

hahaha.... dah selalu dengar dah tu yang part cam gigit semut.. hahaaha...

Paradise Gal said...

tsk tsk tsk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved