hensem pon tak laku

tengok member gua tak der la kacak mana..muka takda la pan asia sangat..ada ala ala afrika ada la..tapi laku jugak gua tengok dia dikalangan pompuan puan dan awek awek..berbeza pulak dengan member gua yang muka pan asia..kekadang orang ambik gambor curi curi sebab ingatkan member aku yang hensem tu retiss..tapi tak ramai pompuan atau awek yang berkenan..

biasanya..yang hensem hensem ni..mesti ramai yang dok pikir dia dah berpunya..awek ada sebakul..stok geli geli pon ramai..tak semestinya jugak..sebab sesetengah mamat hensem ni lebih suka diam diri dan tak pandai nak berkata kata manis..

berbeza dengan yang tak berapa nak hensem ni..ramai yang pandai berkata kata..membuatkan hati wanita gundah gulana dibuatnya..ceyt..kekadang pelik semacam je kalo tengok awek/bini punya cun..lelaki lak ghupe alien..ekeke..jahat tol..dah jodoh deorang nak wat camne..

jadi aku rasa..tak semestinya lelaki tu hensem tahap s.jibeng pon belum tentu pompuan nakkan dia..hensem tak menjamin kebahagiaan..kan2..kalo dpat yang full pakej tu syukur la..jangan lepaskan laki tu..

p/s 
kata kata boleh menenangkan seorang wanita..ye ke...ekeke..



bukan sekadar omongan kosong

40 comments:

gadis kepastian said...

hehe nie aq stuju..p ada juga y ensem tp bajet lebih..sbb 2 pompuan xsuka..just suka untuk suka2...haha boleh??

KuNanGKuNanG said...

ko tujukan pada seseorang ke?he3

alien said...

same applied to women kan
biase org takut na usya pempuan lawa2 sbb anggap da ada yg punya kan..
ahha

MiSs NoRmaLa NorFiqZ said...

Like entry...Husband sy xhandsome tapi sangat baik hati, yang penting dia sangat syg kan sy..

iz said...

uhuk3..
awat lak terbatuk kat sini?
masuk habuk dalam tekak kot..

wahida said...

ramai member ckp kalau pakwe hensem tu selalunya gay...betul ke? huhu...

salam kenal...

✿ cik pieQa ✿ said...

S.JIbeng hensem ke?

hensem lagi Dr.Rozmey.

muntah *,*

Sunah Sakura said...

kata2 yang macam mana tu..

Noor Fatin Nadia Ismail said...

tapi, situasi yang aku pernah jumpa, mamat ni memang hensem gila.. muka ala2 korea.. playboy kot.. dan yang tak hensem ni, sangat2 la pemalu dan pendiam.. mungkin aku belum jumpa lagi kot llaki yang macam kau cakap ni..

Liyana Zahim said...

Tol weh aku rmai knl mat2 jambu ni sume stok2 pmalu pehtu tak reti ngorat.. Lau ngorat pon tah pape.. Hahah.. Yg tak ensem ayat manis pasai itu je atraction.. Lau gune muka mmgla takde org nak..

Eee mencis nye laki ayat manis.. Rase nk lempang2.. Geli doh.. Hahahahah~

kiera'sakura said...

tp btol la ape yg ko kte tue... klu laki ensem msti pmpuan kurang cun.. atau sebaliknya..

fitrah yg Allah sediakan sgt indah... =)

aimie amalina said...

aisehh
owg buat psl pompuan die buat pasal laki...
hahahaha
ye la ostad
moge ada la nak kat teman ni
hahaha

chiLleD...!! said...

gua dh dpt dh..hehe

Ainul Hayat said...

apa maksud ko kata-kata boleh menenangkan wanita? tak faham....

ekabukanmakcikkau. said...

budak skolah aku hitam siot tapi ramai orang cakap dia comel termasuk lah aku tapi mmg dia comel pon taktau kenapa muahahha.tapi org muka hitam mostly comel lah . erghhh jeles ahh tu

diana said...

orang pompuan ni tak pandang rupa..
berbeza dengan lelaki yang nak pompuan cantik je padahal muka dia pun tak semegah mana..

jadi tak heran la kalau ramai pompuan cantik dapat pasangan yang tak hensem mana..

Umie Artoqiemie said...

muka hengsem tak klako tak gune jugek. keh3...

aziekz said...

hnsem ke x hensem,,,janji baik,,
tp betul la,,yg hnsem ni aweqs takut,,bdjek,,dah berpunye,,tak layak,,,tkut..taste lain punye..tu diorg kdg2 wat dono je ngan mamat hensem ni,,aku pun,,
tp mamat yg krang rupe plak..mmg pandai ayat.,,
apa2pun,,,janji baik dan jujur,,

aziekz said...

mmm,,tp cmner plak aweqs cun..cantik,,,
tak berpunye...org bdjek dia memilih jgak ke??
even dia tak memilih sebenarnya..

Rozuan Ismail said...

haha.jiji yu yg mane plak.hensem ke x?

nuruashia ♥ said...

pak ostad memilih sgt bkn xlaku :P

FasiHaH SupiaN said...

taste org lain2 yop!

Tulus Sweet said...

a'aa en.playboy skunk ni bukan encem sgt pun...janji pandai ayat!

H.J said...

aku tok smat pom..

i'm ezza haniza said...

for me ;) cukup yang memahami dan boleh jadi imam ;)

[sutera kasih] said...

"lepaskan dieeeeeeeeee..."


aahhh..kalo lelaki hensem mmg akan dianggap dh berpunya..

Syazwan Che Deraman said...

hehehe.
aku perase.
ore smart ni, ramai hok single.

betol tu boh.
kawe sokong.
laki mano hok full pakaj tu, jangan dilepaskan.

FaKArePa!n said...

macam aku la ostad.. mamat hensem yang selalu berdiam diri.. hahah

delarocha said...

ustaz pulak? yang mana satu?

Azie Azman said...

haha..biasa la tu..kalau pompuan cantik selalunya laki mesti kurang hensem..
kalau laki hensem pompuan mesti kurang cantik.. :)

Niena Pengembara Ilahi said...

btul2.. pnah jmpa ngan org yg tak ensem ni, bapak punye huduh rupa dia... mak kata org huduh xpe leh syg kte tp... player tahap dewa dh... xpadan ngan rupa..







p/s:kwn yg rupa ensem tu apa nama dia? huhuhu.. bukan ubi badok kn.. kn..?

Nur Farah Hani said...

kate2 lelaki lembut gigi dari tulang.. itu yang pasti.. hahaha..

Eera Shera said...

mamat hensem pemalu ek...hehe..

Cik Eliza said...

kawan aku ensem . tapi pemalu.

:P

amirah said...

kata kata MANIS menyenangkan wanita

erysweetie said...

org hensem, pmpuan takut nak dekat...

nnt org ngat dia dah ade awek..

- abdul hadi abdul muti - said...

ni sebab kes faezah elai ke? haha

Iffah Afeefah said...

btol ko xensem pom

tp rmai nk ja pelngi ko muhahaha

ps:slh eja nme aku tu weh

PENCONTENG said...

aku tengok kehenseman peribadi. tu penting wooooo

epadzz zainal said...

ada msg yg ingin disampaikan..
tapi tak tersampaikan..
pelbagai org pelbagai tafsirannya.
hnya yg mengerti akan paham sepenuhnya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved