sayang papa doakanlah papa


entry ini saya tujukan khas untuk papa saya..
ketahuilah papa...

saya doakan papa agar bahagia sentiasa

saya doakan papa di murahkan rezeki dan tidak lokek untuk belanja saya

saya doakan papa diselamatkan dari segala mara bahaya

saya doakan papa berjaya di dunia dan di akhirat

saya doakan papa sihat sejahtera sentiasa supaya papa dapat mengerjakan amal ibadat dengan riang gembira

saya doakan papa hensem/baik/bertanggungjawab di pandangan mata mama...keh3

saya doakan papa menjadi orang yang berjasa kepada agama, keluarga, masyarakat dan negara

saya doakan papa tabah menghadapi segala ujian daripadaNya yang Esa

saya doakan yang terbaik untuk papa saya dalam apa jua yang papa buat...

dan akhir sekali...

saya doakan papa supaya papa mencintai Allah, mencintai orang yang mencintai Allah, dan mencintai amalan yang mendekatkan papa kepada cinta Allah


Amiiin ya robbal'alamiin


saya memang seorang anak mithali...dan saya selalu kenang papa dalam doa saya....muahahahaha



bukan sekadar omongan kosong

19 comments:

Niena Pengembara Ilahi said...

semoga anak anda mendoakan anda mcm ni nanti ^^

Tulus Sweet said...

ecehhh..

H.J said...

saya doakan papa bagi akuarium panjang dan besar.aha

aimaniman said...

alangkah manisnya kalau anak2 mendoakan orang tuanya macam ni

geeds said...

alahai comelnya budak tuh. anak sape la. doa la mcm ni kt parent kita skrg insyaAllah perkara sama mungkin berulang.

nuruashia ♥ said...

sejuk perut aku pregnant if ade ank secomey n sejurus gegul tu hek9!~

aimie amalina said...

aisehhhhhhhhhh
pelangi bace senyummmm jek
hehehee

tomatokering :) said...

aminnnn pappa.. moga bahgia..haha

FasiHaH SupiaN said...

ok rindu ayah aku.aduyaiii

FaKArePa!n said...

amiiin..secara berjemaah yer ostad

MerLe said...

aiiii~ sweetnye anak~ untung bapaknye..

aku nk anak mcm ko jugak la ji...

Rozuan Ismail said...

amboi ji,nampak macam dah kasi hint je

aimie amalina said...

hahahaha
adoi
nak gambo madinah la
buat pe nak gambo HJ

Eera Shera said...

anak soleh

Nadzirah K. said...

amin :)

d_LA said...

ni papa mane ni?papa ko ke paparazi?aku Aminkan jerlah pepun..

Niena Pengembara Ilahi said...

USJ tu kt USA la

Edy Zaidi said...

tiba2 rindu kat arwah ayah

kiera'sakura said...

amin2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved