tau melantak je

ngeri wok gua tengok rakyat malaysia melantak..ni dah tengah malam dah ni.melantak ghupa tak mana seminggu..hisy..memang tam semua rakyat malaysia yang makan jenis melantak cenggini..tapi kebanyakannya memang cenggini la gamaknya..

dah pepagi kalo tak pekena nasi sepinggan memang kompom pukul sepuluh dah menggeletor seluruh tubuh...dah tu kalo pagi dah nasi..pukul sepuluh tu makan pulak dah..pas tu tengah hari pulak..nasi jugak..petang goreng pisang sepinggan..dah tu malam pulak..tu pon kalo ada member ajak kuar tengah2 malam..melantak jugak le jawabnya..

memang ye la..deorang kata..selagi berselera apa salahnya..ye tak..aku kata..kesihatan dan tubuh badan tu kena la jaga..sebab tu bukannya kit apunya..itu tuhan yang punya..satu hari nanti kita bakal pualngkannya..sebab itu hanya pinjaman yang cuma sementara,,takkan nak pulangkan dengan penuh cacat cela..

 



bukan sekadar omongan kosong

15 comments:

Amirah Adnan said...

jom malam nih makan chim chum.. aku blanje.. muehehehe

al_hakim said...

makan selagi hidup..=P

aimie amalina said...

huuuuu
ingt owg somalia sama..huuu

Faaein Talip Roy said...

hidupkan untuk makan.. haruslah makan sebanyak mana yang mampu.. hahaha..

husnuzhon aje lah.. mana tau dia memang dah lama tak makan berminggu-minggu.. hehehe..

Puteri Iqa Izyan said...

aku baru lepas melantak eskim plus mi goreng. muahahaha

Umie Artoqiemie said...

dulu time aku belajar aku biasa melantak dengan jiran kul 3 pagi kat mekdi best woh..

aimi said...

makan utk hidup :P

maCy said...

dan melantaklah kamu utk idup..

SoLy SoLicious said...

ingat 5perkara sblm 5 pkra..
seht sblm sakit..

diana said...

dah yang tua2 kuat makan..
kat umah anak2 pun diajar mkan banyak..
bila tak makan nak marah.
bila orang cakap anak kurus mula sentap..
gasak lagi paksa anak makan..
bukan fitnah ye...
ni akak punye perangai..
heheheheh

Niena Pengembara Ilahi said...

harini melantak bnyak gak..
melantak kuih2 yg dibeli kt pasar ct khadijah tdi... gian sbb lma xjmpa kuih kelantan

sergeant keroro said...

tengok orang jugak. aku makan sikit jek. hehe

izfanora said...

betul.. teringat time dgr ceramah dulu.. :)

kiera'sakura said...

perot pown tau letih jugak....

cik pulau said...

perut sooh la make banyok2..hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved