ini MALIK lagi dasat..

hari ni..gua nak kasi story sama lu orang.pasal ada satu makhlok nama MALIK..lagi otai dari malik KL genster...memiliki ciri ciri keganasan tahap gaban..ini MALIK tak pernah senyum pon..memang nampak macam tak ramah langsong..muka ganas semacam..body pula leh tahan jugak tough berketol ketol..memang besor le

Nama : MALIK ZABANIAH..

Kerja: pengurus besar bahagian penjaga neraka..kira macam CEO le jugak..

Bilangan pekerja: ada 19 lagi pekerja yang dok kerja dengan die..

gua nak cakap sama lu..ini MALIK dia tak pernah nak senyum lepas terciptanya neraka..nak tunjuk sama lu orang..betapa gerunnya keadaan dalam itu neraka..tapi sedasat dasat neraka..neraka pon takut sama ini MALIK ZABANIAH..
so lu orang ada impian ka mau jumpa MALIK ZABANIAH..kalo taknak..lu pikir sendiri macam mana cara taknak bersua muka dengan dia kat SANA nanti..

MALIK yang garang..penjaga neraka yang maha dahsyat..semua dibawah jagaannya pasti akan merasa azab yang hebat..



bukan sekadar omongan kosong

22 comments:

nuruashia ♥ said...

hmmmm..nme neraka eh?

diana said...

nuruashia:penjaga neraka...

UNA budak BAEQ said...

ok serious jatuh gugur segala urat jantung baca entry ni =.=

miss inna said...

penjaga neraka...
so,kita kenalah muhasabah diri semula..^^

Lea IsNaw! said...

insap

menakutkan

huhuh

FasiHaH SupiaN said...

penjaga neraka.....

Faaizz d. Zul said...

best jugak cara penyampaian tazkirah blog nesloo ni.

smoga kita dijauhkan dr api neraka.

=)

aimie amalina said...

huuuu
nila Malik yg paling digeruni kan...

cukelat_berangin91 said...

nice n3..

HEROICzero said...

moga tidak bertemu .

kiera'sakura said...

smoga Malik Zabaniyah tak bersua dengan kita.. amin

Hafriz Mohamad said...

dan sorang lg MALIK yg sntiasa trsenyum dan menjemput org mnjadi tetamunya..
MALIK RIDHWAN..penjaga Syurga.. ^^,

Bella Bell said...

malik ni sangat menakutkan.. insaflah kita semua...

geeds said...

harap dijauhkan dari berjumpa dgn malik ni.

d_LA said...

gila tak takut..tp kalo takut still buat bnda yg terkutuk xde makna gak...mulut je ckp takut..insaf2

Muslimah Optimis said...

huhuhu..sentap

^baju kurung^ said...

insaap.. tp ckap je ap guna kalo ati xnk berubah right.

cik pulau said...

takottt..
tak nak jumpa wehhh

fathiahRAIHANA said...

unik nya tazkirah diaaa ^^
thanks .
kdg2 kita lupa kalo tadak yg tlong ingatkan.

IFA Athirah said...

stylo giler ar entry ko ni.pnyampaian ilmu cara lain.tocey sifu!!

FaKArePa!n said...

xmo la aku ostad. gerun weh..

sergeant keroro said...

errrrr...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved