hati seorang blogger

hati yang lagi kecik dari kepala..dapat menampung macam macam rasa..macam macam perasaan..yang terkadang kita rasa tak padan sangat pon dengan hati tu nak tampung.ada rasa sedih..hiba..sayu.. syahdu..terkadang ada rasa perasan,,riak..takabbur..rasa sombong..besar diri..suma ada rasa dihati..

berblog pon..kena jaga hati tu leklok..kadang kadang..kita tengok kejayaan blog kita..entry kemain lagi berpuluh orang like..beratus komen..sekali publish entry..beratus datang menjengah..tetiba akan terpercik jugak rasa bangga dihati kecil..tapi kena hati hati..jangan sampai rasa riak dan takabbur dah pulak..

nak jaga hati bukan kemaen susah bhai..lu berjaya dalam dunia blog..lagi lu berjaya lagi susah lu nak kasi itu hati terjaga..ingat senang ke jadi pemes..hati tu kena kuat..kalo tak ke longkang jugak la niat kita berblog pada awalnya..pemes tak pemes ke sama je..yang penting hati tu kena jaga..jangan main rasa ikut taram je..

p/s
nak tulis entry..kena ada HATI..



bukan sekadar omongan kosong

35 comments:

laskar pelangi said...

btl tu..nk tls entry pom keno ado hati gop..xdop hati mati ar...lalalala...

Lea Isnawi said...

tulis entri kena pk HATI org lain jugak

aimie amalina said...

baik pak ostad
hati kene menten coool je =]

Cikgu Tie said...

setuju sangat! Sama-sama blogger, sama-samalah kita saling menjaga hati.

H.J said...

hati unta blh buat ubat

Eera Shera said...

jaga la hati

qasehraihan said...

bakpo..slama kening xdo ati ko ji??hehe

Sunah Sakura said...

hurmm..betul tu ji..

Panggil Aku Han said...

hmm..betul tu...semua nya datang dari hati...

Iffah Afeefah said...

Yer kne jage hati

hati aku ilang w

nth ne hilang

ghost writer said...

aku setuju sangat.soal nak jaga hati nih yang paling payah.bukan takat nak jaga hati sendiri,tapi hati orang lain.

Umie Artoqiemie said...

aku suka cara lu cakap soal hati ni brahh..
hati2.. kalo tak MATI.

ch000tz axoera said...

tapi jangan ikut sgt kata hati nnti kering sendiri heheheh

reenapple said...

semua bermula dari hati.. =)

diana said...

petang ni hati akak tak de untuk blog..heheheh...

budakijaupendek said...

yg penting hati mahu baik (:

SoLy SoLicious said...

abe jiji jgn takabur sudeh..

Amirah Adnan said...

jage hati gune otak

amy syahirah said...

betul . HATI yg penting . =)

Ct Aja said...

ye,bukan merokok saje yg rosak hati, blogging pon leh rosak hati kalaui tak dijaga...

syarifahsidrus said...

semua kena mula dari hati,dan berakhir juga di hati

tomatokering :) said...

lu ada hati ea .

Faaein Talip Roy said...

hati-hati di jalan raya..

Az-Zahra Fauzee said...

btol3.. muhasabah diri..

Rozuan Ismail said...

sukar kan nak jaga hati.terlebih bangga jadi riak.haish.

KaK LimAh Si SupiR said...

baiklaaaa ^_^

syamem said...

berinformasi... rasa dapat bermuhasabah diri..

Cik Eliza said...

berhati hati ketika menulis entri!

;)

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

ustaz jiji dh pemes. kena jaga banyak hati supaya tetap macho oke!! kekekeke

cik pulau said...

nak tulis pn guno hati..
nak baca pun pakai hati..
jange sapa make hati sudoh..

Jue said...

Btul2. Kna ada hati
Hati yg ikhlas

Cik Aish said...

klu bangga diri sgt pun tk leh gak..ni kan hanya dunia maya je..huhu..di luar? orang biasa je kan kan kan..

kiera'sakura said...

wahai hati.....

Umar Faruq said...

moga2 hati aku ini masih terjaga..

Regards from umarfaruq.com

Mat Gebu said...

Pcm sukaa entri anakanda jiji nihh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved