tingginya dada dia

awakkkk..assalamualaikum awakk..selamat pagi tapi sekang dah  tengah hari dah...takpe la kan...hari ni kan awak..saya nak cerita pasal selipar takpon kasut tumit tinggi..ala yang kat tumit die tu ada macam paku payung yang nak buat paku jambatan kayu kat sungai kampung awak tu..lau orang bandor die panggil heels...awak mesti tau kan...tapi saya tengok awak tak pernah pon pakai..thumbs up.

ini bukan heels..
yang saya dengar la kan..pakai menatang tumit tinggi tu..amatlah menyeksakan bagi kaum perempuan...sampai sakit sakit tulang belakang..sakit tumit lagi..sakit itu ini..sakit habis dari kaki sampai ke pangkal rahim..eh silap..pangkal peha...dah tu bila pakai heels..dada akan jadi tercongek congek kehadapan..punggung pulak jadi tertonggek tonggek ke depan kan awak..saya tau bukan sebab saya dok usha perempuan lain tang dada dan punggung ni awak..jangan buruk sangka eh..saya tau sebab saya baca dekat SINI...

pandai kan pereka fesyen heels tu nak kasi tang dada dan punggung wanita menonjol...isy2...dah tu..kalo yang tinggi tinggi lagi keras..mesti ada keluar bunyi bunyi macam bunyi kuda joging...kedekuk kedekuk kedekuk..lagi la laki laki tertarik nak tengok..

terima kasih awak sebab tak pakai heels..

terima kasih sebab awak jaga kesihatan sebab awak tak pakai heels..terima kasih sebab awak prihatin terhadap perasaan dan pandangan kaum lelaki macam saya..terima kasih....



bukan sekadar omongan kosong

21 comments:

Mat Gebu said...

SELAMAT AFTERNOON ANAKANDA JIJI...DAH SANTAP?..

Ujie said...

sbb akan nampak cantik dan menarik tu lah ramai girls suka..

semoga entri jiji ni akan membuka mata fikir mereka utk berhenti pakai heels.

niesa said...

saya yang tak pernah pakai heels

FaKArePa!n said...

nmpk mcm sksa je kan nk jln bila pkai heels ni.. nk2 y tgi 4 inci dan ke ats.. huhu

[sutera kasih] said...

sakit pakai tumit tinggi

najihah sahami said...

pakai heel lenguhhh!!!!

tp kadang2 pakai gak. opss...lepas ni cuba untuk tak pakai dah....

aziekz said...

tak leh pakai high heel,,,sakit tumit woii,,

CGG said...

sakit pakai heels..cgg pakai bila ke mahkamah aje

si ngokngek said...

kita tak pkai heels,kita pakai kasut sekolah...hahaha..

kalau kuda joging bunyi kedekut..kedekut..kedekut..lah~~~hahaha

Taufiq Tiramisu said...

pakai heels boleh bengkokkan tulang. bahaya. hahaha

New Entry : Jenis-Jenis Manusia Yang Tak Reti Bahasa

bobiedanbad said...

pakai yang incinya rendah :)

Rozuan Ismail said...

pakai heels wat sakit je bila cramp kaki

H.J said...

punggung tertongek ke belakang la kalo dah dada ke depan..haha

Munna said...

dulu hantu jgk dgn heel ni...skrg dah bsawang kot =)

kiera'sakura said...

selipar sudah....

ghost writer said...

aku pun lemah semangat nak jalan dgn awek pakai heels..pakai sneakers kan best..

Iffah Afeefah said...

Cantek watermark hehe

Iffah Afeefah said...

Cantik wtermark

Puteri Iqa Izyan said...

aku pakai wedges... tapi x sakit kaki. selesa~ ehehe

Eera Shera said...

aku pakai selipar jamban je.. haha

aimie amalina said...

kekkee
alhamdulillah
saya gemok
x boleh pakai heels =]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved