worless wedd





bukan sekadar omongan kosong

13 comments:

aimie amalina said...

macam mane agak nye Imam syafi'e tu berpikir smp begini katan nya
aduhaiiii
terus jadi speechless je dgn kate2 dia..=]

Bella Bell said...

mendalam sungguh kata2 imam Syafi'e ni :)

FaKArePa!n said...

gmbr sape tu ostad???

cik pulau said...

ehhmm.. betol2..
tapi aku duk kg halaman jah ni..hehe..

azwa amani said...

betul2...jauh merantau lagi banyak pengalaman dan ilmunya... amani nak further stdy kat mane x pilih lagi..semoga Allah bagi petunjuk..aminnn

Niena Pengembara Ilahi said...

sgt2 mendalam...

Liyana Zahim said...

Ank ko ke weh?

Ujie said...

kata2 yg cukup indah!
mmg betullah kata2 tu..kita kena keluar dr tmpt biasa kita utk menjadi luar biasa!

budak penjara said...

semat model nyo pon..haha

Anum said...

kata-kata yang sangat bermakna

Hanie_Dew said...

uh.tersentuh hatiku.

kiera'sakura said...

dan pemuda yg duduk bersenang tanpa berbuat apa2 akan terbunuh dengan masa senggang nya itu...

KaK LimAh Si SupiR said...

^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved