aku nak jugak tolong orang

aku rasa macam terharu pon ada tengok dunia blogger masa kini..maklom la dah setahun berblog ni memacam orang aku jumpa..yang paling terharu bila ramai yang aku jumpa..semua nya baik baik je..tak pernah pulak aku jumpa blogger yang terkutuk..maybe ada..tapi dah aku tak cari..tak jumpa la..wat pe nak cari kan..yang sedia ada ni dah ok apa..

aku cukup terharu dengan blogger yang suka tolong tolong menolong sampai ada yang terpekik melolong sebab ditolong..ada blogger yang mampu tolong kasi traffik..die tolong kasi traffik..ada blogger yang mampu tolong design sana sini..decorate blog lu orang..maka dia sanggup tolong menolong..ada yang pandai itu ini..deorang sanggupo tolong yang bebal..takkesah la tolong dari segi apa pon..yang penting..ianya membuatkan dunia tanpa semapadan ni cukup menjadi indah..

apa yang korang boleh tolong..maka hulurkanlah pertolongan itu sekadar termampu..jangan mengahrapkan balasan..kalau ikhlas..kompom kompom akan tetap ada balasan untuk pertolongan dak keihlasan kita..tak percaya..tengok blogger blogger yang suka membantu dan menolong blogger lain..hurm...
aku nak tolong jugak..tapi takder pulak orang mintak tolong..ahaha..dah aku ustad..tanya je la soalan agama kalau ada..lau aku leh jawab..aku tolong jawab..soalan private..PM je aku senang..



bukan sekadar omongan kosong

17 comments:

Rozuan Ismail said...

tanye kat sini je la eyk. apa hukum pergaulan antara lelaki biasa dengan lelaki jambu.serius ni. pernah terdengar sebab benda ni berlaku sejak zaman nabi dulu kot. cuma dah x ingat

farz zull said...

eh, ustaz ker? hehe, nak tanya nak tanya...apa hukum letak gambar kita time kecik2, yang sah2 time tuh belum tutup aurat dengan sempurna (khusus untuk perempuan)...TQ

diana said...

malu bila akak tolong orang tapi dia buat entry..hehehehe..
akak kan blogger yang tak sukakan perhatian..
ekekekek..

Sunah Sakura said...

wooo..aku suka soklan wan...ko tolong jawabkan...

Iffah Afeefah said...

untungla ko ustaz
ley gak tolong weh

ps: Ko jwab dlm entry soalan2 dorang..aku nk tau gak=)

~Nana BamBam~ said...

saya pom suka tolong orang, tolong usha blog, tolong kasi pemes..tolong diam..hahahah :P

PENCONTENG said...

mintak tolong komen blog aku. kikiki :)

wataawanuu alal birri wattaqwa kan kan?

Nia Ridzwan said...

ambo x prnh tlg mu ag ustad, tapi ambo kira baik ke dop? hahaha

Tulus Sweet said...

kalau tak pm boleh tak?

FasiHaH SupiaN said...

apelah sumbangan aku agaknye......

Mat Gebu said...

pcm tak de apa nak tanya, cuma pcm sayanggg anak menantu pcm...amacam ustaz...nampak terpesong keee?...haktuihh sapa yang sangka macam tu...

bobiedanbad said...

tolong!tolong!tolong :)

azwa amani said...

tlonggggggggggggggggggg.. !!! HEHEHE

Eera Shera said...

nk tnye ape ek

Cik Pulau said...

tu dio..
bagus gop tu..
tolong dari segi ilmu agama..

nk tanya gapo ekss..
ehmm..

ijA said...

kita pun tolong juga,...tolong komen kat blog kawan-kawan.,...

Hanie_Dew said...

ko banyak tolong pe. tolong mengingatkan. tolong jawab soalan. tolong menyampaikan ilmu. tolong mengutuk. eh ade ke. lupe! hahahhaa **gurau je**

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved