taknak aku kawan dengan lelaki jambu

abang jambu tanya adik jiji..

tanye kat sini je la eyk. apa hukum pergaulan antara lelaki biasa dengan lelaki jambu.serius ni. pernah terdengar sebab benda ni berlaku sejak zaman nabi dulu kot. cuma dah x ingat???

kenapa asal jambu je korea..
jawapan:
kikihkikih...aku gelak jap leh tak..cam bes je persoalan engko kan..tetiba aku rasa segan la bergaul mesra dengan engko..okeh berbalik pada persoalan engko..yang disokong padu oleh akak kentut..apa hukum bergaul mesra dengan lelaki jambu..

lelaki jambu..biasanya jenis lelaki yang muka licin..tak berbulu dan muka tak berbonggok bonggok disebabkan ketumbuhan jerawat..dalam bahasa feqahnya dipanggil lelaki amradh..lelaki yang wajahnya seakan akan wanita..licin dan boleh menaikkan nafsu ghairah kaum lelaki itu sendiri..jangan terkejut..seperti yang abang jambu katakan..perkara ini pernah berlaku pada zaman nabi luth dahulu..dan ianya juga berlaku pada zaman kini..

dah tu..apa hukum pergaulan antara lelaki pan asia macam aku dengan lelaki jambu cenggitu..hukum dia..tak jadi masalah nak bergaul dengan deorang..apa sebab..deorang pon lelaki biasa yang dikurniakan ALLAH wajah yang sebegitu rupa..nak bergaul tak salah..yang salahnya..bila bergaul tapi bernafsu..dah tu siap anggap die macam pompuan lak..tetiba kita dok bergeli tak tentu arah..meraba raba..yang ni memang tak boleh blah..

nak bergaul dengan deorang tak salah..tapi jaga adab adab dan batasan batasan yang telah ditetapkan..deorang yang jambu..tetap jugak lelaki.maknanya tak batal wudhuk la kalo bersentuh..



bukan sekadar omongan kosong

26 comments:

Rozuan Ismail said...

ha!lelaki amradh.lupa istilah.haha

Sunah Sakura said...

ooo...akak kentut ye????

ijA said...

ahahah..cian kak sunah...

qasehraihan said...

lelaki jambu,akak kentu..oooo..kenal kenal..kawan je la dengan yg muka jambu batu,jgn jambu air..hehe

Tulus Sweet said...

lelaki jambu korea kat u aku banyak. tapi de gf. nasib baik. hehe

Tulus Sweet said...

lelaki jambu korea kat u aku banyak. tapi de gf. nasib baik. hehe

Gimi said...

sama la hukum kawan perempuan ngan pengkid...dok?

Paradise Gal said...

lelaki bermuke jambu boleh dilihat spt artis lelaki kpop. i like. muke jambu, perangai macho n sweet. oohhh.. terpikat wooo...

Raden said...

aku xkire...aku suke je sume jenis lelaki

FasiHaH SupiaN said...

haha angah dpt nama baru?

Iffah Afeefah said...

erk lain macm je lau suke laki

eeeuwww

Cik Pulau said...

betol2..
kawan boleh.
jangan bernafsu..
gtuuuu....

laskar pelangi said...

korea semua cam jambu kot. Hik3 =D

kenapa eh orang panggil laki lembut sikit jadi laki jambu..nape tak laki durian ke betik ke...hehehee

azwa amani said...

lelaki amradh... thanks ostad jiji.. :)

Razil Tahir said...

oohh...
saya tak... silalah berkawan dengan saya... *wink*

#bolehkercakapcamnie?

SoLy SoLicious said...

akak kentut? isyk3

hitamanis said...

laki jambu still jantan weh... itu yang pcik aku ckp hahah

ieda said...

hurmmmmm lelaki jambu ye .. perangai jambu tak ??? kalau sama naik sukee le :)

Anisa Hang Tuah said...

saya jatuh hati dgn pondan

Hanis MY said...

bakpo la namo akak kentut hehe...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

akak kentut?wahaha...lawaknyer

aduhh akak dulu suka kwn ngan lelaki jambu.akak rasa selamat ngan mereka.tp, klu lelaki baik sgt ngan mereka org akan pikir...

Faaein Talip Roy said...

lelaki jambu.. sweet apa kawan ngan dia orang.. hahaha..

kiera'sakura said...

mane tau bila dh bergaul laki jambu dpt hidayah nk berubah lak nanti kan :)

cimOt said...

lelaki berkulit putih je jambu???

Hanie_Dew said...

jambu batu la jambu.

Syakir Rahman said...

secara logiknya x perlu la takot nk kawan ngan bebudak jambu....hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved