gemuk dan buncit

"waaaa gemuk le engko ni.."

"waaa buncit nye engko.."


semalaman aku dok pikir..apa beza gemuk dan buncit..sampaikan terbawak bawak dalam wet dream..memang kacau daun sungguh..tak sempat nak akil baligh..

selepas bertanya pada mereka mereka yang menghadapai situasi tersebut..gemuk ni ialah..besarnya berlemak dan gebu sikit sikit..tapi ada jugak besar nye..berlemak dan nampak seperti menampung lebihan lemak yang teramat sehingga nampak seperti berminyak ataupon belon yang diisi air..

dah tu kalau buncit..seringkali mereka yang terbabit dengan gemuk menyatakan mereka tidak buncit..buncit ialah boroi..boroi ialah buncit..yakni..perut terkedapan..sedangkan dada berketol ketol..lengan umpama lengan rambo..tapi perutnye..terjojol kehadapan..ehm2..

mintak dijauhkan..

p/s
aku pernah gemuk..aku pernah buncit..tapi semuanya pernah..



bukan sekadar omongan kosong

16 comments:

azwa amani said...

huhuhu. buncit tande bahagia org kate,,

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

orang kurus pun ada ramai yg buncit.

ishh tak cayalah jiji pernah gemuk, pernah buncit.meh nak tgk gmbr.mana??

Anum said...

saya x pernah gemuk
tp dah buncit
hahahaha

aimie amalina said...

emm
gemukkkk...
cam mane nak jadi kurus..

Anisa Hang Tuah said...

buncit tu seksi

Faaein Talip Roy said...

pernah tengok gambar budak gemok+buncit yang membawa beg pink itu.. hahaha.. ;p

✿ Cik Nisa ✿ said...

kalo buncit tu x dpt dielakan bagi kaum lelaki . tmbah2 dah kawen . haha

kechixx said...

pompuan buncit bila mengandong;)

hazanis said...

buncit bahagio..hahaha

Iffah Afeefah said...

buncit itu trend

Cik Eliza said...

seksi lah gemok gemok

HAHAHA

FasiHaH SupiaN said...

PJK perut jauh kedepan

Sunah Sakura said...

aku nak berisi je..

Paradise Gal said...

lelaki ramai mengalami perut jalan ke depan(PJK).

ayiehulk said...

gemuk dan buncit adalah isu semasa >___<





hee... gemuk tu satu badan gendut2... +___+
buncit tu perut nye saje yg terjojol kedepan....

BeloG MTT said...

Buncit tu bahagia berlebihan sampai bawa kedepan.. Haha :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved