ko tak puas hati ke

kita takkan pernah memuaskan hati semua manusia yang ada kat dunia..am i rite..ofekoss la rite...dalam sepuluh orang rakan terdekat..maybe ada la dalam dua tiga orang yang tak dapat nak terima seadanya kita..tak dapat nak memahami cara kita..tapi kalo dah dapat seseorang yang dapat memahami kita..menerima kita seadanya..maka dia adalah kurniaan ALLAH kepada kita..harus dikembalikan rasa syukur kepada ALLAH..

biarpon kita berbuat kebaikan..namun ada dikalangan manusia yang tetap jugak tak puas hati dengan cara kita..dua tiga hari ni..bergegar kisah ustad azhar idrus..ada sesetengah pihak yang tak puas hati jugak dengan cara dia..erm..even buat baik pon..tak semestinya orang dapat terima kita yer tak..tak kesah la camna pon..yang paling penting..biar kita benar di jalan yang diredhai tuhan..biar salah dimata manusia jangan salah pada pandangan tuhan..apa benar sih..benar kan????

sapa sapa nak dudel muslimah..sila ambik kat sini...muslimah punya dudel..dah namapak sekarang ni cam musim blogger berdudel je sumer..

p/s
sori tak sempat nak BW..tak sempat nak tulis entry bebanyak..cam entry tadi..terpaksa ambik mana yang ada je..tu je pon



bukan sekadar omongan kosong

15 comments:

Eera Shera said...

asalkan nmpk baik pada Allah

MerLe said...

biasa la orang...ada je yg tak puas hati...biar je,yg penting dah wat benda yg elok..

KaK LimAh Si SupiR said...

manusia..biase laa tuuu

Hanis MY said...

niak kito bia molek...
kawe pom suko tengok dudel tu ji weh...

Rozuan Ismail said...

kita kena ingat satu je.memang ada orang tak suka kita,tapi masih ada yang setia bersama kita dan yang paling setia bersama hamba-Nya ialah Allah SWT

Mutiara Bernilai said...

hu..mujur UAI cool je bile kne fitnah..

xpe la, mehnah beliau..pahala berterusan buat beliau..manusia2 yg mencari salah tu agaknye lupe, kat akhirat nati pun sekecik2 salah dia pun akan di korek2..

Cik Pulau said...

aku ad dengar gop kisah ustaz azhar tu..
baso diolah.. asal ore tu jayo.. manusia ni mula nak deki slaluu..
manusia ji.. manusia..
selain daripada kita tu.. "ore" dh ji.

kechixx said...

itulah aku baru je dgr citer ustaz tu...ciannya..ore gak kalu deki gitu lalu key boh..

cimOt said...

mung busy betoi..

dear yayah said...

fitnah dunia.. tp kita pn kena berwaspada.. jgn terlalu taksub.. takut lain jdnye

Zul Fattah said...

kadang2 aku pun panas gak r dengan blogger yg kutuk ustaz azhar.. macam diaorg bg.. yg aku xleh trima.. ustaz azhar kena tangkap basah.. main dgan awek seksi.. demm.. nak kutuk pun, agak2 r...

blog-tips-kurus said...

dasatnya UAI kena kondem. betapa ramai Msian yg sakit jiwanya...

.izzatul.hazwani. said...

kann.. syian UAI .. dia nak tolong baiki orang dengan cra dia pun tak boleh :(

Paradise Gal said...

untuk mengelakkan rase tak puas hati, baik jangan terlalu obses, memuja dan meletakkan harapan yang tinggi kepada manusia. baik obses terhadap Allah, Memuja Allah dan juga meletakkan harapan yang tinggi kepada Allah. pasti hati tak kecewa. :)

kiera'sakura said...

ermmm manusia mmg mcm tue.. xblh tgk org laen lebih ckit mula la...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved