lahabau jua engkau





bukan sekadar omongan kosong

14 comments:

Anum said...

macam2 perangai ada kan

shiema sufian said...

yg ni mmg menyirap. haaha

blog-tips-kurus said...

signal rosak..

kechixx said...

susah sangat nak tekan signal tu. sabo je lah;)

||aLeaSaRa|| said...

owh saya selalu kena macam ni.geram nak2 lagi kalau driver yg tak reti beri signal tu org lelaki!owh nak buli org pompuanlah....

tapi ada gak org pompuan yg degil binti ego!apa...tgn dah xda ke nak beri signal!!!

laskar pelangi said...

terSANGAT GERAM!! Hihihi
dah la lama tunggu. tuptup dia masuk simpang....haishhhhh~

Rozuan Ismail said...

memang bikin panas je kete tuh

ayiehulk said...

melakau benau tajuk nye.. -.-"

Syazwan Che Deraman said...

aku benci gila time gini.
raso nak angkat jari tengah jah kalo drebar tu tengok.

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

huhu mmg sakit hati klu org tak reti nk bg signal ni..

[sutera kasih] said...

tension kalo jmpa keta x bg signal huhhh

Tulus Sweet said...

aku lam kg pun wat signal

Iffah Afeefah said...

sllu jdik

grm je

kiera'sakura said...

aku benci kalau jadi mcm nie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved