perbezaan ketara


sebab tu aku lagi rela memecut laju pulang kerumah..atau kerumah rumah kaum kerabat atau rumah rumah sapa sapa je la.



bukan sekadar omongan kosong

14 comments:

reenapple said...

heheheh. Sama jugak dengan aku... =D

ErnieFaizal Siti said...

haha..samalah kita..kdg2 smpi muka naik biru menahan..hew~~~

nurdani said...

sama la. tak syok kalau kat tandas awam.hehe. tandas rumah jugak jadi idaman. ahhhhh lega

shiema sufian said...

Betul, Shiema pon dah selesa dengan toilet rumah sendiri. Kalau public toilet memang shiema takkan pilih toilet duduk lah. geliii -.-'

lisa said...

kalau tak tahan, hm terpaksa masuk gak tandas sekolah tu =___=

kechixx said...

memang selesa di rumah..haha..;)

FariehanIbrahim [LBC] said...

kalu takleh tahan terpaksa jgak. :P

Syazwan Che Deraman said...

samo la kito bos.
kade kade tu, kalo terpakso masuk tandas awam.

nak bukok pintu pun takut.

Rozuan Ismail said...

toilet rumah paling the best

Cik Pulau said...

hahaha... mu lukis sndri ko ji???
hahahaha..kemahhh

ghost writer said...

kalau yg kat rumah pun macam yang kat tempat2 awam, memang nampak sangat lekehnya.

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

bleh kira ngan jari bilangan aku berak kta skolah.. lol

wanie_mn said...

sama!!! tp klu flash rosak tu lg payah. adoiaii

Iffah Afeefah said...

sbb pnggune ny rmai xreti ttp leklok

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved