aku tak percaya wanita bertudung

tajuk diatas merupakan kenyataan yang bakal membuatkan wanita wanita dan kaum hawa diluar sana teringin ingin menghentak muka aku dengan lesung batu atau barangan yang sekeras dan seangkatan dengannya..tak kesah la..apapon bace dulu sampai abes entry ni..baru pikir balik nak pelangkong ke nak membelai aku..ehehe

zaman sekarang memacam fitnah boleh berlaku dengan secara langsung maupon tidak langsung..maklom la..dah nama lagi akhir zaman..kita berada didalam era zaman yang penuh fitnah dan fitnah amat amatlah berleluasa.tajuk entry ni pon dah cukup nak buat fitnah dah ni...memacam berlaku..maksud aku..yang aku tak percayakan wanita bertudung..bukannya yang benar benar bertudung..ada jugak yang pesen kejap ada tudung..kejap takda tudung..dalam fesbuk bertudung..luar pulak tak bertudung..kekadang tu..yang bertudung pon leh modified kasi takder yang tertudung terus..cukup merbahaya

katanya seorang agamawan
kejap tudung kejap bukak..kejap ada kejap takada..apa hangpa pikiaq masuk neraka tu kejap masuk kejap keluar ka apa..

tapi aku tak salahkan pompuan jugak..sebab lelaki pon hado jugak..yang pakai kopiah..pakai jubah..dalam fesbuk or tempat tempat lain yang boleh tertempek gegambo tak semestinya seperti yang disangka sangka..tapi apapon..bersangka baik itu perlu..perlu pada ketika dan keadaannya..tapi hentahlah..katanya apak aku..berkawan di alam maya ibarat ibarat berkawan dengan mereka dialam ghaib..tidak diketahui keadaan sebenarnya..erm..

 



bukan sekadar omongan kosong

10 comments:

pena rozie said...

memang betul....

Anum said...

betul

Mooniqueen said...

Manusia biasalah tu... Maybe tak cukup kekuatan iman...

nini said...

kesian dengan perempuan yang betul2 bertudung...=D

Unknown said...

kerana nila setitik, rosak susu sebelanga

Unknown said...

xsemua cmtu

Anonymous said...

bagi aku kan. perempuan selalu dipersalahkan dalam kontreversi di facebook macam lelaki adalah sangat mulia.

tu aku tak faham. anyway, aku tak terpengaruh dengan facebook fanpage pun.

yang betul ambil. yang salah tinggalkan.

simple kan?

نورعيم said...

bkn semua perempuan mcm tu kan?

Hanie Dew said...

err..alam ghaib tu mcm misteri nusantara sket..hahaha..

yg on off betudung tu semoga dibukakan hati utk on je terus.aku dulu pun cenggitu jugak.sbb kat sabah pendidikan dan pendedahan agama ni kurang.bila dah kat semenanjung ni,sgt byk pendedahan dan pendidikan yg sewarjarnya dan menyedarkan,alhamdulillah.dah tak on off.. XD. #pengakuan berani mati..hahahhaa..

Miss Yaty said...

angguk2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved