Jalanan

pernah satu ketika dahulu..aku rasa orang yang dok kilik kamera besar gedabak ke sana kemari sebagai satu golongan yang agak agak poyo..dok usung benda tu sana sini..hentah hape kebenda nye..shoot nye idak pulak..tapi dok kilik benda tu..kemain..tapi bila aku sendiri dah ada benda tu..rupanya..memang perlu untuk bawak benda tu kemana mana je..sebabnya..NAK CEPAT PANDAI MAKA KENA JUGAK LA BAWAK BENDA TU DAN SHOOT APA YANG KO RASA MENARIK...nampak tak..aku siap caps lock lg..

rupanya memang betol sesangat la cam tu..sebab yang aku rasa dan pendapat aku..ilmu pasal kemahiran ni..memang tak cukup setakat ada teori je..tapi praktikal takder..siyes..berapa ramai dah aku jumpa lecturer photography yang teori memang gila gila power.tapi bila tengok je gambar..senak otak aku tengok..biarlah aku punya gambar pon senak jugak mata aku tengok..ahaha..



kesimpulannya..nak power satu satu bidang..kena praktikal..setakat teori aja..memang tak cukup..okeh..so ni gambar gambar aku shoot semalam kat pasar malam..nampak cam poyo aku dok kilik kamera tu tengah orang ramai..siap kena sound lagi.sebab ada penjual ingat aku ni polis..bingai..tapi hado aku kesahh



bukan sekadar omongan kosong

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved