promosi


maka dengan ini musim cuti sekolah a.k.a musim mengawan secara berjemaah telah pon hampir ke penghujungnya..maka baru le sempat aku nak menjengah masuk ke blog ni.untuk blog satu lagi..aku akan hapdet jugak..tapi tunggu aku siap editing sume gambar..

jadi dengan berakhirnya bulan mac ini..aku mengumumkan..akan ada sepesel offer untuk bulan april ini sahaja..dengar leklok..bulan april ni ada spesel offer ..SPESEL..nak tau apa..Pm aku dekat fesebukk...

kalau ada la orang orang yang nak shoot potrait..kot2 nak shoot potrait dengan member member kamcing..leh gitau..aku caj RM 100..tapi pada waktu petang aja yee..





 Nak tengok lagi gambar gambar....meh tengok dekat sini...FLICKR



bukan sekadar omongan kosong

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved