kad dah siap dahh...

Alhamdulillah..kad kahwen dah pon siap..baju kawen pulak 60% dah siap..baju si pelangi dah siap dah satu..aku ni yang bongok baru pi antar kat tukang jahit..so lambat lah baju aku siap..barang brang untuk doorgift giveaway drivethrough pon dah ada..lembu pon dah beli...apa lagi eh..pelamin..hiasan dalam bilik..meja makan melahap secara beradab pon dah settle..

kat umah pelangi..pelamin..decorate dalam bilik..decorate meja melahap..sumer die tempah dengan bridal..sebelah umah aku pulak..sume umi buat senirik..so dah jimat dah kat situ..pastu..photographer..yang untungnya..ramai kawan kawan yang akan membantu..siap sekali dengan pakej videografer lagi tu..terima kaseh sangat pada nik fizri dan abdul mui'z..aku percayakan nik fizri ni sebab..memang aku dah kawan lama dengan dia..dan aku tau..dia banyak belajar cara baru..dan rajin menggunakan teknik teknik baru..

 so yang menjadi persoalan bagi aku sekarang..ade tak geng2 blogger nak datang???aku akad nikah 31.5.13
sanding 2.6.13
sambut menantu 4..6.13

so kalau ada antara blogger blogger luar negeri kelantan maupon luar negara nak datang..aku nak tau awal awal lah..sebab aku nak sediakan dua bijik rumah untuk yang nak datang????aku harap papa gebu geban gebin dapat datang sekali dengan akak sunah..tak lupa jugak sifu masta dalam dunia blog aku ni hah..ben ketol ketaq..dan aku harap jugak..blogger blogger lain pon dapat datang...dan bagi yang luar negeri..sila pm fesbuk aku..aku nak catit kedatangan..then senang aku nak prepare umah dan kenderaan untuk korang..



bukan sekadar omongan kosong

17 comments:

Nurzakiah Hanum said...

nak2
hehe

Sunah Sakura said...

alhamdulillah...ade hikmah gak eh aku tak jadi tutttt...dapat gi umah ko..hahahah...insya'Allah aku datang kalo takde aral melintang...

KuNanGKuNanG said...

darah tengah manis ni...:)

diana said...

akak takboleh nak datang la..jauh..dengan anak kecik lagi...apa pun semoga majlis tu meriah dan segalanya berjalan dengan lancar,,

aDisH.sHidA said...

sunah pegi,nak jugak ikut dia

Panggil Aku Han said...

teringin nya nk p tgk hg kawin bro...

Cik Pulau said...

aku mestilah gi.. hahaha...
transpot ke aku xsedio ko?? hahaha

nurdani said...

jauh kelantan. 50 50 antara dapat atau tak je Ji. namun begitu, akan diusahakan

kechixx hussain said...

waaaahhh...dah nok nikoh doh saing ambo..post kad tuuu..kalu ambo blh kelik ambo g des..

onie said...

wei laaaaaa, kelate dih demo....

iyka syafika said...

tahniah...

ghost writer said...

banyak persiapan kau kena buat nanti ni, bro. bukan takat sambut kehadiran isteri tapi kedatangan tetamu juga.

Amirah Adnan said...

hoiii nok nikoh doh jijijijiji? lakoh bendul nehhh! hahahaha.. aku kelik kot kelate time tuuuu.. nok kad etekkkkkk!

aziekz said...

owh,,llama tak singgah blog no..

Tut2 nak kawen..

Tahniah bro....

Moga bahagia ila jannah...insyallah;-)

cimot said...

bak mai kad.. kot2 ade rezeki mai kelate...

CaDLyNN said...

banyak dah siap? good2 :)

CaDLyNN said...

banyak dah siap? good2 :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved