sweet couple

suwett couple bukan untuk yang belum kawen okeh..tapi yang dah kawen tu baru la benar benar suwitttt...kalo setakat dok bercinta tak hengat akhirat..tu belum dikira suwittt..suwiittt kalo bersama dapat pahala..suwittt kalo ber sms dapat pahala..suwitt kalo dok bergayut dapat pahala..dan semua ni boleh didapati jika sekiranya couple tu dah pon kawen..ada paham..

nak tengok suwitt ke idak..moh jenguk blog ni MA photography..

boleh la tengok gambar dua pasangan ni haa..baru kawen..dan sesi outdoor deorang..hanya dress up jubah gitu je..cukup simple..ada orang kata susah kot nak shoot pasangan yang agak islamik ..tapi bagi aku..agak suwittt je rasanya bila dapat shoot deorang ni haa..memalu gitu..macam memula masa aku kawen..nak pegang pegang kemain lagi susah..nak bertentang mata..haa lagi la susah..so layan je la gambar deorang.. 



bukan sekadar omongan kosong

7 comments:

Rozuan Ismail said...

cam ner kahwin best x?

LUNCH @ LEVAIN BUKIT BINTANG

Zuan said...

haha sekarang semua cerita pasai kawin

Syafik Coklat said...

nak kawen tp belum ada rezeki lg.hheee

nurdani said...

seronoknya kahwin bila macam ni. malu2 tapi itulah manisnya

Yuyu Atiqa said...

ostad !
setuju...

nak duit raya! ehehe

Sakura Sue said...

Awww. Sweet gitew. Hehe

CaDLyNN said...

suweeet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved