blog oh blog...

semalam puan pelangi ada tanya..aku tak hapdet blog ke sekarang ni ha???aku bagi jawapan simple je..hentah la..aku rasa macam takdak story sangat untuk aku hapdet blog..then puan pelangi kata..hadet la pasal kehidupan kitorang laki bini ni ha..aku diam je tak kata apa pon..

maybe sekarang aku terlalu sibuk dok buat kerja lain sampaikan blog ni terabai..dan wife aku pulak terperasan yang aku dah lama tak menulis hapekebnda pon kat blog ni ha..maklomla..dia dulu pon pembacantegar blog aku ni ha..hehee..minat le tewwww...

insyaAllah lepas ni aku akan cuba cari masa lapang untuk update ape ape je la kat blog ni ha..yang penting bermanfaat..

cam matang je entry aku kali ni



bukan sekadar omongan kosong

12 comments:

Anum said...

take ur time

nurdani said...

Share la gambar menarik. ko kan photographer

hazanis said...

ustaz jiji. mohon share tips jd pasangan suami isteri yg bahagia. lalala

Mrs. Solarstreak said...

ostad !! memey pun.. ostad lama dah tak update blog. huhu..

kirim salam puan pelangi !

Hafizin Jamil said...

mate supo mamat ji.. haha

Faaeinz said...

haha.. orang dah berkeluarga la katakan.

Blog bukan lagi menjadi keutamaan.eh?

ko update je la gambar2 yang ko ambil. at least terupdate juga blog ni.

sekali-sekala nak juga aku tengok gambar dari fotografer hebat ni. =D

Hafizin Jamil said...

haah. dah matang la sekarang ni. hik3

Carlos Santiago said...

coolcoolcool

Carlos Santiago said...

coolcoolcool

safurara said...

update jgn x update ye.hehehe


#BWSambilKlikKlikIklan

Mazatul azura said...

Salam perkenalan... kadang-kadang menulis ni kene ada passion... saya pun kebanyakan masa blog tak ter'update'..

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved