::..tolong kire boley tak =]

tok3
asssalamualaikum
oooo assalamualaikum
ni pehal ni bg salam da macam panggil oghang..
bg la leklok...
ASSAlamualaikum warahmatullahi wabarakatuh..
ha cenggitu le gamaknye..

mcm bese entry ni sesaje
penghilang boring dikala duduk bersahaje.
bukan nk gtau hati ini berduke..
tp nk mntk tolong korunk wat kire- kire..

cube korunk carik kat mane lg sehinggit tu...
 



bukan sekadar omongan kosong

11 comments:

Zuewairy said...

kat dalam kocek.. ngeh3..

sekuk tawa said...

zue..ko pon da pening kan..ahaha

misz myza said...

alamak.. pernah dgr ni, tp lupa la jawapan dia..

tapi kan... jika dikutkan rule dlm matematik, kita patutkan operasi darab atau bahagi dulu, baru leh lakukan operasi tambah dan tolak.. jadi persamaan tu salah ye.. sebab tu kita tak tau kemana rm1 tu hilang.. hhehehehehehehe.. (jwpn yg skema..)

sekuk tawa said...

myza..haa suda..hehe..jwpn die aku pon x tau..ehehe...ko cikgu m3 ke ek..nmpk pnjelasan jelas semacam je..

Ummu~Ishak said...

malam kang baru nak kira

sekuk tawa said...

ummu kire lau da dpt jwpn gtau ek

Ummu~Ishak said...

rambut dah gugur sebab duk mengira tapi tak dapat2 jawapan
arrghhhh

sekuk tawa said...

udoh2 le tu ummu kesian lak..nti kang xley nk pakai syempu..ahaha

MerLe said...

nampak nombor banyak buat eden tbe2 rse pening.........

aliarosli said...

ek,tah le

chiLleD...!! said...

entry yng wat aku n family gelak tergolek..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved