dah nak bukak dah..

lagi beberape hari..beberape jam beberape min dan jugak saat jer lagi nak masok taon baru ka..
korang pandai2 ler kire berape minit ngan berape saat tu..
aku da lame bebeno tinggalkan kolkulator..
pe citer tahon 2010..yang tu kiter citer kat entry laen..
aku tengok da ramai da blogger yang mengimbau kesah 2010 ni..
ader yang beranak kemba 6..ade yang putus kabel..macam2 lagi le..
yang aku nak kongsi kat entry ni..
aku nak mengimbau balik kesah mase kiter2 dok kat sekolah dahulu kala..

macam biaser la..bulan 12 ni memang bulan kiter usme bercuti dan bergumbire la..
memang hepi abes le..time cuti tu..kekadang boring pon ader gak..
sampai kan korang tak tau nak wat ape mase cuti tu..
tu yang menyebabkan korang rase cuti tu panjang sangat..padahal sebulan tu memang lame pon..
tapi bile jer ader 2 3 ari lagi nak bukak skolah..
mesti ramai beno yang mengeluh.
alah kejap nye cuti..
dah nak bukak da skolah..
padahal mase cuti bukan maen lagi korang memohon doa nak cepatkan mase..
jangan tipu ek..
sebab aku pon same jugak..
sampaikan mase mule2 bukak jer skolah masok kelas memang muke masam jer manjang..takder mood le katekan..
 
yer tak..



bukan sekadar omongan kosong

6 comments:

Anisa Hang Tuah said...

dah lame tak pegi sekolah
rindu rasenyee

Shaheila Malek said...

rindu zaman sekolah..

Seri said...

Seri dah besar pun masih kena pergi sekolah. sampai pencen ke sekolah lagi

nabilah_2908 said...

hehe..betul la...

bila dah kerja...cuti yg kita dpt tu mmg terasa la sngt2 singkatnya..setiap cuti yg kita dpt tu kena manfaatkan sepenuhnya.. ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
GOOD LUCK MALAYSIA..!!!

E.d.Y said...

selamat kembali menuntut ilmu..:)

sekuk tawa said...

anisa ngan shaheila::muahah meh kite serbu skolah ramai2..
seri::muahah ni keje cikgu ke makcik kantin ni..ehehe..
nabilah::mueheh..kalo keje yg berat beno mmg terase le..
bro edy::insyaALLAH selamat le gamaknye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved