pepagi ni memang kena sarapan le dulu....

ASSALAMUALAIKUM....
ohoo hoi....kalau da mate bertentang mate..
pepagi ni perutku ku berbunyik pule..
kepale hotak dok pikir nak melantak hape...
roti kacang ngan pisang je yang ader..
syukur alhamdulillah...

hellooo...herph...pepagi lagi dah apdet blog..biser dok membute lagi ni..
nak wat camne..parent aku datang umah aku..
jadi nak ke tak nak ke..rancanngan nak membute tu cancel dengan sendiriknye..
jadi alang alang dah terbantut rancangan nak membute..make aku buatler keje2 suri rumah mane yang patut..
basoh lampin ke..basoh baju ke..tapi tu sume mesin yang basohkan aku tolong campak nga kutip jer...
nak tanye jugak korang salu sarapan ape ek..
kalo aku salunyer roti..same gak cam pagi ni..tapi pagi ni ader extra sikit..
ROTI+PISANG+SUSU KAMBING
sebab orang cakap minum susu kambing muke jadi lembab semacam..
try le...

p/s::sape2 yang nak ambik gambor ker..hape2 ke dari blog aku hambik jer la..bukan aku kesah sangat pon..kalo rase nak  bagi kenangan sebijik due..tinggal le komen..tak pon follow jer..leh aku lepak2 kat blog korang..wokeh bebeh..


bukan sekadar omongan kosong

3 comments:

Anonymous said...

adoii gelak guling2 bace lawak Apo? nih. ekekekeke:p

Admin said...

Hahaha...
dah lama ar tak baca lawak2 komik ujang, apo....


Entri Terbaru
Peristiwa Sepanjang 2010

Video terbaru
Fast & Furious 5 : Fast 5

m i a said...

susu kambing?rase cmne ek tu?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved