game for fun..feberet photo contest...

 muheheh...
aku join le contest yang cik adilla kite wat ni..
almklum le..
da die pon datang menjempot aku kat blog aku ni..
make aku dengan penoh berbesor hati..jiwe dan rage..
juge dengan penuh lipatan di perut..
aku join le contest ni..
memane blogger yang nak join try picit je tetikus korang atas gambor kat atas tu..
picit cam picit jerawat...

jadi nak masok contest ni cam bese le..jwab skit2 soaln..
Full Name
mohamad azizi bin azahazuhari bin omar bin daud..

Nick Name
wahaha name timang2 timangan le ni ek..
adek bradek panggil along..
kengkawan paggil jiji...
ader gak yang panggil yu..
kekadang ader yang paggil ahmad durrah..muahaha
anak murid panggil aku pak kiai..

Date / Place of Birth :
tarikh beranak aku 
27 april 1988 bersamaan  9 ramadhan 1408
tempat lak..
.kat ghumah je..kat pekan raub..

blog tittle..
nescafe+milo=nesloo....

Blog URL..

Favorite Photo's :
 
Tell us the story behind this photo :

mueheh..citer dsebalik gambor jejake misteri ni ek..
ni gambor mase kitorang dok melepak kat library..
library tu plak kat alexandria..korang ader yang knal kan..tak tau tanye je pakcik google..

ape yang menarek nye gambor ni..
gambor ni diambik nga kamera nset yang  cikai je yek..
norkiah n70..
takdernye dok snap ngan kamera yang sebeso terumbu karang tu..

 memang bes dok lepak kat library ni..sebab leh usha awek2 arab yang educated..
muahaha..
tinggi tol citerase
kalo kakak2 angkat aku bace ni memang kena babab le aku jwabnye..

gambor di ambik selepas aku keletihan kerana tersesat lam library tu..
  member2 aku sanggop deorang tinggalkan aku cenggitu je..
da library tu beso sangat..sampai tersesat aku dbuatnye..




Say something to the owner of the blog :
sumthing ek..
wat sedari ardilla..tenkiyu bebanyak le sudi jemput blog yang cikai ni join jugakk..
muahaha ayat bajet terharu..
moga2 blog cik dila makin membangun cam menare kat dubai tu..


die suh tag orang len..
aku tag..
kichik punye budak..
jamil



bukan sekadar omongan kosong

1 comments:

Nur Ardilla Najwa said...

wah...gambar best! =P by the way thanks sbb sudi join contest nie ea? ...libry adelah 'bilik tidur' paling mujarab ketika musim exaam utk saya...hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved