ken tag ngan budak kichik....ape hobi anda...

sampa skang ni..bile je orang tanye aku ape hobi aku..
aku jadi blur tak tau nak gtau ape..
aku tak tau ape beza hobi ngan minat...
leh tak seseorang orang gtau aku ape beza hobi ngan minat..
memang aku blur ni..
tapi aku wat le jugak soalan budak kecik ni...

Siapa suruh anda buat tag ini?
apehal ko suke sangat melalak..
dah tau wat2 tanye la plak...
sape lagi..
kan...

Apakah hobi anda?
asal je orang tanye hobi aku jadi blur..
ni senang cakap le ek..
macam2 hobi aku sampaikan aku sendirik tau mane satu yang aku nak djadikan hobi..
kekadang mase terluang..
aku korek gue..
ha korang paham2 le ek korek gue tu hape...
bile je dok drive kete ke..
dah cermin kete pon da baek punye tinted..line baek punye..hape lagi korek jer la gue yang mane ader kan..
pas tu gentel2kan..bukak cermin skit..jentik kat kete sebelah..
tapi ape yang aku pasti hobi aku..
sume pasal bolak sepak..

Sejak bila anda mula berminat dengan hobi anda itu?
sejak bile tu aku pon tak pasti la plak..
sebab kekadang hobi ni bermusem jgk kan.. 
dah kalo injured..takkan nak jugak dok tendang bola tu..
mau tercabut tempurung kepale lutut aku..

Apakah faedah mempunyai hobi anda itu?
faedah ek..kalo yang korek gue tu..memudahkan kite nak bernafas sehari harian..
kalo maen bola tu..ape lagi..body jadi fit le..
ape pon dah kate hobi..faedah die mesti la mengisi mase lapang sasar ye tak..
hokeh da siap..

lasly die suh aku tag 2 orang blogger yang len..
aku tak nak tag sape2 pon..
sape rase nak wat wat je tag ni..k..   



bukan sekadar omongan kosong

2 comments:

areteacar said...

bagus punya hobi. hahaha...
maceh sbb buat :)

sekuk tawa said...

eheh trime kaseh daun keladi..len kali bagi le hadiah ke.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved