kitorang kena beb...segmen baru ker ni ek..


Assalamaualaikum..
fuhh..letih bebeno berfutsal tadi..
kuar habes segale peluh kejantanan aku..rase betol2 jantan da tadi..
tapi ape yang menarek hari ni..sbelom main tu kitorag wat bulatan ala2 muke doremon tu..
pas tu kitorang bace doa akhir tahun
bagus tak..
pas tu baru start game..
habes je game tadi berkebetulan lak nga waktu maghrib..
kitorang lepak2 lu kat umah kawan kitorang.
solat.. pas tu..wat bacaan doa awal tahun..
rase cam penuh bermakne btol le ektibiti hari ni..

ni aku nak citer sal member aku yang aku rase malam ni die betol2 lahabau..
memang aku rase cam nak gigit je telinger die..
mane taknye..
dok tengah rilek2..santai2..wat ilang letih..tetibe je die bersuare lantang menyatekan hasrat
nak gi melantak...
tapi yang menareknye..tawaran destinasi kedai yang die nak melantak tu..
camni la lbeyh kureng tawaran hebat mamat tu.. 
muke slumber je..

"meh kite gi melantak kedai yang pelayan die ala2 hot gitu nak..tak pakai coli lagi tu"
*ader unsur2 tak baek sikit  disitu...maaf ek..*

pergh ape lagi kitorang ni pon cam trkujat gitu tapi tertarik gak dengan tawaran tu...
ader ke kedai yang sebegitu ghupe ek..
aku dengan penuh semangatnye..terus tekan alarm keta..terus melompat naek kete..
memang semangat ..semangat nak melantak..bukan nak mengusha pelayan2 tu pon..

sampai jer kedai tu..kitorang menanti dengan penuh debaran..
mane le agak2 nye pelayan yang digembar gemburkan..
pas tu der kawan aku terperasan...
yang kedai tu mane ader pelayan pompuan..sumernye laki..
betol le pe yang mamat tadi cakap pelayan die memang tak pakai 'benda' tu..
hape kejadahnye pelayan laki nak pakai jugak kan 'benda' tu...
tapi muke die slumber je tengok kitorang terkebil kebil kearah die..
memang kitorang terkena bhai..
tenkiyu tu yu...
ko memperkenakan kitorang sempena tahun baru...





bukan sekadar omongan kosong

5 comments:

CERITA LEBAT said...

kah3..pdn muke lu...benda tak baik ni jgn nk dekat..kah3..

Ummu~Ishak said...

isk isk isk
amalan pertama masuk buku tu

Cik Mieyrarif said...

ahhhaha.sengal betul

Farah said...

Erkk , memang sengal habis la !

sekuk tawa said...

cerite lebat::takder nye aku g dekat pon..mmg kena kenceing idop2..eheh
ummu::bukan ker buku amalan kite tukar mase nisf sya'ban ke?
mieyarif::sengal tol kan mamat tu..
farah::da habes ke sengal tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved