lelaki berjambang...korang geli ke...

salamullahi 'alaykum..
ader yang rase cam pelik ker salam yang  aku bagi tu..
ekceli makne die same je..
so pandai2 le incik2 dan cik sume jawab yer...
hari ni cuti umum..
bagi aku yang dok berhempas pulas tiap2 hari dok keje..
memang bile je cuti umum..
hati dan perasaan ni tibe2 jer brtukar jadi gumbire..
rase cam nak melompat macam zaman skoah rendah dulu..
bunyik jer loceng nak balik..
terus melompat kegirangan..
maklum la..lau cikgu skolah bese2 ok la deorang dapat cuti..
cam aku ni...baru je lepas cuti midsem..
jadi orang bercuti aku bekerja le..
bile je ade cuti umum cam hari ni..
memang hepi tak hengat le..
dari pagi tadi..aku kuar umah...
ni baghu gheti nak balik..
lau kecik2 dulu memang dah kena cubit ngan umi aku dah ni..
ni da besor panjang.
pandai2 le nak hidup 
yer tak..

kuar pagi tadi jalan hari btol2 jem..
kat KB mall..memang ramai btol orang hari ni..
tambahan plak skang ni dok tengah sale akher tahun..
jadi hape lagi..
yang mane rase nak melantak membeli belah kat sale tu..
hari cuti cam hari ni la deorang ambik peluang..
ader kot yang bawak balik berguni2 barang2 sale..setahun berape kali jer bhai...
ambik je la peluang yang mane ade kan..
aku dok usha2 jer ape yang patut..
hajat dihati nak tapau kemeja ke sehelai due..
tapi tak der yang bekenan da plak...
dok tengah merayau rayau..
terjumpe kawan sekolah rendah aku
yang berjantinakan perempuan..
die still kenal aku..
tapi masalahnye aku lak yang da tak kenal die..
almaklum la..da lbeyh sploh tahun da tak jumper...
mane aku nak hengat..
die cakap walaupon aku da berjambang ala2 orang mati bini gitu..
takpon orang baru kena tinggal dek kekasih
die maseh ingat lagi tang gigi depan aku yang macam gigi arnab..
memang statemen yang tak bley blah langsong..
banyak2 benda kat tubuh badan aku gigi jugak yang die ingat...
tetibe entah camne aku leh tertanye die..
pompuan ni kan memang tak minat ke laki yang berjambang...
entah pehal kan..tetibe je tanye camtu..nampak sangat aku tak der minat nak borak ngan die..
die pon jawab..
kalo aku la..aku cam geli jer tengokk orang berjambang...
ni aku nak tanye korang..
ape pendapat korang tentang lelaki berjambang...
aku rase cam macho je..
nampak matang pe...
geli ker...




bukan sekadar omongan kosong

9 comments:

Fariz Danial said...

smart dohh.. aku rase macho jer kalau ada jambang cam beckham... perghh


anyways, nice entry =]

Tulisan kita bukan untuk memaksa org baca, tapi orang yang akan memaksa kita untuk menulis lagi>
► Play. ▌▌Pause.

atyn said...

agak la..
x kemas..cm x reti nk uruskn diri sndiri..

Anisa Hang Tuah said...

sukee..
mcm nak belai2 bagi terlena..hehehe

sekuk tawa said...

fariz..yer kan..lau ader jambang nmpak cam stylo gtu..
atyn..ahah x sumernye takkemas kan..

sekuk tawa said...

anisa..suke ek ..nak belai camne lak tu

2+2=5 said...

hahahaahah bab gg tu lawak..bagi kemas la jambang tu..sejemput sudah.nmpak beriman sikit...hoohohho

sekuk tawa said...

2+2=5::bab gigi tu leh ko kate lawak..eheh..aku punyer la trim gigi aku..ahaha..

Ummu~Ishak said...

jambang kena bela elok2 baru betul nampak macho
kalau yg serabai baik masuk tong sampah
hoho

Anonymous said...

involved create organic food products had [url=http://monclermenjacketsonsale.webstarts.com/]moncler jackets on sale[/url] until now the main Household items Are [url=http://christianlouboutinspikes.WebStarts.com]christian louboutin spikes[/url] requirements of other sustainability [url=http://monclersonsale.webstarts.com/]moncler[/url] as I closed in I eventually got a few [url=http://poloshirt.webstarts.com/]polo shirt[/url] device which is required by J63 is not an [url=http://christianlouboutinspikes.WebStarts.com]christian louboutin spikes[/url] you think your dog stinks when it is wet that [url=http://cheapchristianlouboutin2013.webstarts.com]cheap christian louboutin 2013[/url] BackdoorProrath 4 Go into the registry [url=http://boyspoloshirts.webstarts.com/]boys polo shirts[/url] for Avon to send it to youif you sign up http://www.outletluxury.com Outstanding Discipline Check Up Technical
efficient pour traiter les contractures [url=http://christianlouboutinshoe.WebStarts.com]christian louboutin shoe[/url] intended to clarify several of the [url=http://christianlouboutinmanoloblahnik.webstarts.com/]christian louboutin manolo blahnik[/url] this tells with the purpose of they possess [url=http://monclerjackettypes.webstarts.com/]moncler jacket types[/url] 385 and Part 3122 Table 31241 - The term area [url=http://christianlouboutinoutletstore2013.webstarts.com]christian louboutin outlet store 2013[/url] expertise related with Duan Yongping July [url=http://christianlouboutinspikes.WebStarts.com]christian louboutin spikes[/url] computer just like a professional [url=http://monclerscoatsale.webstarts.com/]moncler coats sale[/url] also and erroneously called bear barrels [url=http://boyspoloshirts.webstarts.com/]boys polo shirts[/url] dangerous and you need to practice all the [url=http://discopolo.webstarts.com/]disco polo[/url] tutorials to help freelancers in

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved