mari kite senaman bersame

berjam jam dok depan lappy..
lagi2 la musem ujan ni..nak joging pon memang tak der harapan dah..
kalo abang ben takper la die ader  mini gym kat umah die..
sumpah aku memang jeles tol le..
kena masok dalam list taon baru ni..wat mini gym kat umah..
tapi takper malam ni ader match futsal ngan geng kolej islam antarabangsa..
kire senaman gak tu..
sekurang kurangnye terbuang jugak gumpalan lemak lemak terkumpul ni..
kot2 naek saiz sluar aku..naye..
meh kiter same2 wat senaman pulas kepale dan tengkuk..
cube korang bace puisi yang memang betol puitis kat gambar ni..
kalo da bace memang otometik le korang da wat senaman secara tak langsung depan lappy korang..
amalkan idop yang sihat yer...




bukan sekadar omongan kosong

7 comments:

nabilah_2908 said...

hehehe..betul la...longgar sikit urat2 kt tengkok ni.. ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
VACATION 2010

epadzz zainal said...

hahaha
kalu buleh wat pnjey sikit
lg poem tu..
gudjob2

sekuk tawa said...

nabihah::bile lagi nak senaman kan..
epadzz::ahaha aku nok wat buleh 2 3 muko surat pah ni..

hiro said...

ganah boh.

ppiey said...

mintak izin nk tag gambar ni~! leh x? ^^,

Ainul Hayat said...

HAHHA, memang terbaiklah....senget2 dah lehiaq (leher) aku ni dok baca madah pujangga yg bermakna itu. kui3

aliarosli said...

memang lah

pening pale aku kaw buat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved