model terhebat..

tadi dok ronda2 ngan internet..hentah mane2 aku da pergi..
ronda punye ronda..berenti lepak kat website forum hentah hape2..
memang banyak tol benda lawak lam forum tu..
yang aku ni plak..kalo da lawak memang aku jadi tergelak..
kekadang benda tak lawak pon kepale otak aku ni memanipulasikan benda tersebut jadi lawak..
aku sendirik tak berape nak paham gak..
ader tak antare korang2 sume ni..
yang macam aku..
tapi tu sume tengok atas mood la jugak yer tak..
mau nye mood kite hari tu da macam seladang naek hangen..
memang tak der benda lawak le jawabnye..
muke mencuke je kan..

ni aku nak kongsi nga korang2 sume..
bukan pasal model pon..tapi tajok tu sesaje je.. kasi panas line..
muehhee..
yang aku nak kongsi ngn kenkorang sumenye.ni ha..
gambar2 kat bawah ni..
korang perati leklok...
ader sorang mamat ni salu jer ader muke die lam tv tu..
heheh...
memang bajet popular btol..





salu je ader muke mamat ni
































bukan sekadar omongan kosong

1 comments:

norizzati matsuri said...

hahaha...
femes ahh mamat uh..kaloh lisa surihani

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved